Sida 1 av 1
Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 26 feb 2022 15:13
av JOhlsson
Hej!
Nu får jag erkänna att jag känner mig lite mer korkad än i vanliga fall, men hur säger jag upp mitt abonnemang av premium connectivity.
Bilen skall säljas.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 26 feb 2022 15:33
av Tars
När du överlåter ägandeskapet på dina sidor på webben så avslutar du det, annars så gör du det på hemsidan När du går in på din bil.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 26 feb 2022 15:46
av JOhlsson
Jag har letat o letat både på dator o telefon men utan att hitta svaret.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 26 feb 2022 15:50
av Tellus
JOhlsson skrev:Jag har letat o letat både på dator o telefon men utan att hitta svaret.
I appen, under uppgraderingar, längst ner, hantera
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 26 feb 2022 16:04
av JOhlsson
Japp exakt, men kan inte hitta något val att avsluta/säga upp?
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 26 feb 2022 20:30
av Tellus
JOhlsson skrev:Japp exakt, men kan inte hitta något val att avsluta/säga upp?
Efter jag klickar på hantera, klickar jag på premium connectivity, sedan längst ner står det "säg upp abonnemang" hos mig
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 04:29
av JOhlsson
Tellus skrev:JOhlsson skrev:Japp exakt, men kan inte hitta något val att avsluta/säga upp?
Efter jag klickar på hantera, klickar jag på premium connectivity, sedan längst ner står det "säg upp abonnemang" hos mig
Tack, tyvärr så verkar jag inte ha det valet. Får kolla med Tesla efter helgen.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 11:08
av kenjon
Inte hos mej heller. Kanske inte syns innan den medföljande provperioden har gått ut. Jag har ju inte betalat något för det ännu...
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 11:14
av HelectriC
Hur är det egentligen med premium connectivity och gratisperioden? Går den automatiskt över till betalversion efter 1 månad eller måste man bekräfta det?
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 11:28
av Icerman
HelectriC skrev:Hur är det egentligen med premium connectivity och gratisperioden? Går den automatiskt över till betalversion efter 1 månad eller måste man bekräfta det?
Tror man behöver teckna abonnemang i appen efter prövotiden.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 12:22
av mikebike
Icerman skrev:HelectriC skrev:Hur är det egentligen med premium connectivity och gratisperioden? Går den automatiskt över till betalversion efter 1 månad eller måste man bekräfta det?
Tror man behöver teckna abonnemang i appen efter prövotiden.
Ja, man måste starta prenumeration, sedan förlängs den automatiskt.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 12:53
av JOhlsson
kenjon skrev:Inte hos mej heller. Kanske inte syns innan den medföljande provperioden har gått ut. Jag har ju inte betalat något för det ännu...
Så kanske det var minns inte. Jag har haft min bil i två år så min gratistidning är slut sedan länge.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 27 feb 2022 16:03
av HelectriC
mikebike skrev:Icerman skrev:HelectriC skrev:Hur är det egentligen med premium connectivity och gratisperioden? Går den automatiskt över till betalversion efter 1 månad eller måste man bekräfta det?
Tror man behöver teckna abonnemang i appen efter prövotiden.
Ja, man måste starta prenumeration, sedan förlängs den automatiskt.
Bra, då slipper jag tänka på det. Ska inte ha premium connect efter gratismånaden.
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 29 jun 2022 07:08
av R2D2
kenjon skrev:Inte hos mej heller. Kanske inte syns innan den medföljande provperioden har gått ut. Jag har ju inte betalat något för det ännu...
Någon som fick rätsida på detta?
Hittar inte heller någon avlsuta-knapp eller liknande. Varken på hemsida eller i appen (android)
Re: Avsluta/säga upp premium connectivity
Postat: 29 jun 2022 07:09
av R2D2
R2D2 skrev:kenjon skrev:Inte hos mej heller. Kanske inte syns innan den medföljande provperioden har gått ut. Jag har ju inte betalat något för det ännu...
Någon som fick rätsida på detta?
Hittar inte heller någon avlsuta-knapp eller liknande. Varken på hemsida eller i appen (android)
Okej nu hittade jag det i Appen, var dock tvungen att uppdatera min adress först av någon konstig anledning.