Blå 85D - vinnarbilen (såld)
Postat: 20 aug 2017 14:52
Denna bil vann SECC 2017 med mig bakom ratten.
- Deep Blue metallic
- Fri Supercharging
- Köldpaket (värme i ratten och alla säten)
- Autopilot (generation 1)
- Panoramatak
- Dual Motor fyrhjulsdrift
- Aktiv luftfjädring
- Nästa generation lädersäten, helsvart interiör
- Förstklassigt interiörpaket (elektrisk baklucka, extra belysning, mm)
- 19 Tesla originalfälgar (både sommar och vinter)
- Tesla original mittkonsol fram
- Stenskottsskydd på hela fronten, backspeglar och nere på sidorna (lite sliten på vissa ställen, har gjort sitt jobb väl)
- Tonade rutor bak
- Lackbehandlad med OptiCoat Pro hos Rosenbergs Inpol
- CHAdeMO-adapter från Tesla medföljer
Nybilsgarantin gäller till november 2019 (eller max 8000 mil) och på batteri + drivlina till november 2023 (obegränsade mil).
Servad hos Tesla i februari 2017.
Har rullat lite över 3000 mil sedan jag hämtade ut den som ny 1 december 2015 (byggd i september). Exteriört i bra skick, något litet stenskott här och där men inga bulor (brukar anstränga mig vid parkering för att slippa dörruppslag). Finns lite skrap på en av fälgarna. Interiört i bra skick. Centerkonsol installerad av Tesla direkt från början. Mugghållare nere vid golvet där bak. Uppgraderade LED i bagaget. Elbaklucka. Vardagsladdad till 90% och laddad över det vid ytterst få tillfällen. Regnr RJX676, 525 hk registrerad effekt. Jag är ägare till bilen privat och har inga lån eller krediter på den.
Varför sälja? Jo, jag tycker det är lite synd att bilen mest bara står still i garaget.
Fler bilder finns här
- Deep Blue metallic
- Fri Supercharging
- Köldpaket (värme i ratten och alla säten)
- Autopilot (generation 1)
- Panoramatak
- Dual Motor fyrhjulsdrift
- Aktiv luftfjädring
- Nästa generation lädersäten, helsvart interiör
- Förstklassigt interiörpaket (elektrisk baklucka, extra belysning, mm)
- 19 Tesla originalfälgar (både sommar och vinter)
- Tesla original mittkonsol fram
- Stenskottsskydd på hela fronten, backspeglar och nere på sidorna (lite sliten på vissa ställen, har gjort sitt jobb väl)
- Tonade rutor bak
- Lackbehandlad med OptiCoat Pro hos Rosenbergs Inpol
- CHAdeMO-adapter från Tesla medföljer
Nybilsgarantin gäller till november 2019 (eller max 8000 mil) och på batteri + drivlina till november 2023 (obegränsade mil).
Servad hos Tesla i februari 2017.
Har rullat lite över 3000 mil sedan jag hämtade ut den som ny 1 december 2015 (byggd i september). Exteriört i bra skick, något litet stenskott här och där men inga bulor (brukar anstränga mig vid parkering för att slippa dörruppslag). Finns lite skrap på en av fälgarna. Interiört i bra skick. Centerkonsol installerad av Tesla direkt från början. Mugghållare nere vid golvet där bak. Uppgraderade LED i bagaget. Elbaklucka. Vardagsladdad till 90% och laddad över det vid ytterst få tillfällen. Regnr RJX676, 525 hk registrerad effekt. Jag är ägare till bilen privat och har inga lån eller krediter på den.
Varför sälja? Jo, jag tycker det är lite synd att bilen mest bara står still i garaget.
Fler bilder finns här