Köpte någon en Standard Range?
Moderator: Redaktion
Re: Köpte någon en Standard Range?
SR finns inte bara SR+ och den är jag helt nöjd med. Den är fullständigt tillräckligt snabb och stereon tillräckligt bra. Numera har jag både Webbrowser, Netflix och Youtube, alltså nästan hela uppkopplingspaketet.
Kvar är egentligen bara AWD och räckvidd. Räckvidden för SR+ är helt tillräcklig för mig men här måste du analysera lite själv. Tänk på dina dagliga/återkommande resor och hur du klarar dem? AWD ger betydligt bättre bet i accelerationen, bakhjulen har lätt för att släppa nu när det är regn och is. Men Antispinn på Tesla är riktigt bra och gör det ganska ofarligt även med bakhjulsdrift.
Varför 6 säten? Vi har tre barn och det funkar bra för oss i Model 3. Om du absolut måste ha fler säten kanske Model Y funkar för dig men jag gissar att baksätena är super små.
Det viktiga tycker jag är att komma igång med elbil och Tesla så snart du kan.
Kvar är egentligen bara AWD och räckvidd. Räckvidden för SR+ är helt tillräcklig för mig men här måste du analysera lite själv. Tänk på dina dagliga/återkommande resor och hur du klarar dem? AWD ger betydligt bättre bet i accelerationen, bakhjulen har lätt för att släppa nu när det är regn och is. Men Antispinn på Tesla är riktigt bra och gör det ganska ofarligt även med bakhjulsdrift.
Varför 6 säten? Vi har tre barn och det funkar bra för oss i Model 3. Om du absolut måste ha fler säten kanske Model Y funkar för dig men jag gissar att baksätena är super små.
Det viktiga tycker jag är att komma igång med elbil och Tesla så snart du kan.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Denna tråd ligger alltså under Model S. Och den säljs inte längre som SR.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Re: Köpte någon en Standard Range?
Nja... Den går inte att konfigurera men nya SR har legat på Teslas sida i omgångar länge nu.bylund skrev:Denna tråd ligger alltså under Model S. Och den säljs inte längre som SR.
Just nu finns det två stycken, bla denna:
https://www.tesla.com/sv_SE/models/orde ... bm#payment
Som svar på frågan ang. prisvärdhet så tycker jag detta är ett extremt bra alternativ! Tror andrahandsvärdet kommer så sig fantastiskt bra på en Raven inköpt till så lågt pris.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Re: Köpte någon en Standard Range?
Ja 839 är ju inte mycket om man ex jämför en beggad 75. Det poppar upp några varje dag så verkar finnas ett gäng. Den du länkar till har varit uppe och försvunnit några gånger.Legato skrev:Nja... Den går inte att konfigurera men nya SR har legat på Teslas sida i omgångar länge nu.bylund skrev:Denna tråd ligger alltså under Model S. Och den säljs inte längre som SR.
Just nu finns det två stycken, bla denna:
https://www.tesla.com/sv_SE/models/orde ... bm#payment
Som svar på frågan ang. prisvärdhet så tycker jag detta är ett extremt bra alternativ! Tror andrahandsvärdet kommer så sig fantastiskt bra på en Raven inköpt till så lågt pris.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Hmm trodde SR hade awd med tanke på att det inte står på LR att den har awd. Men känns som du menar M3 eller menar du MS ? Räckvidd på elbil under 30 mil ställer till det några gånger i månaden men det låter som att det kan bli en laddare på två destinationer som då gör att det inte är ett problem längre.LarsL skrev:SR finns inte bara SR+ och den är jag helt nöjd med. Den är fullständigt tillräckligt snabb och stereon tillräckligt bra. Numera har jag både Webbrowser, Netflix och Youtube, alltså nästan hela uppkopplingspaketet.
Kvar är egentligen bara AWD och räckvidd. Räckvidden för SR+ är helt tillräcklig för mig men här måste du analysera lite själv. Tänk på dina dagliga/återkommande resor och hur du klarar dem? AWD ger betydligt bättre bet i accelerationen, bakhjulen har lätt för att släppa nu när det är regn och is. Men Antispinn på Tesla är riktigt bra och gör det ganska ofarligt även med bakhjulsdrift.
Varför 6 säten? Vi har tre barn och det funkar bra för oss i Model 3. Om du absolut måste ha fler säten kanske Model Y funkar för dig men jag gissar att baksätena är super små.
Det viktiga tycker jag är att komma igång med elbil och Tesla så snart du kan.
6 säten i en X är enbart för att det är så läckert. Bakre raden skulle ligga nere mestadels utav tiden.
Model Y eller Model 3 är inget alternativ för mig då den inte faller mig i smaken på flera punkter.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Okej, jag trodde du tittade på Model 3 eftersom du lade in ekonomiska överväganden och jag missade att vi befann oss i Model S kategorin.Stevvee skrev:Hmm trodde SR hade awd med tanke på att det inte står på LR att den har awd. Men känns som du menar M3 eller menar du MS ? Räckvidd på elbil under 30 mil ställer till det några gånger i månaden men det låter som att det kan bli en laddare på två destinationer som då gör att det inte är ett problem längre.LarsL skrev:SR finns inte bara SR+ och den är jag helt nöjd med. Den är fullständigt tillräckligt snabb och stereon tillräckligt bra. Numera har jag både Webbrowser, Netflix och Youtube, alltså nästan hela uppkopplingspaketet.
Kvar är egentligen bara AWD och räckvidd. Räckvidden för SR+ är helt tillräcklig för mig men här måste du analysera lite själv. Tänk på dina dagliga/återkommande resor och hur du klarar dem? AWD ger betydligt bättre bet i accelerationen, bakhjulen har lätt för att släppa nu när det är regn och is. Men Antispinn på Tesla är riktigt bra och gör det ganska ofarligt även med bakhjulsdrift.
Varför 6 säten? Vi har tre barn och det funkar bra för oss i Model 3. Om du absolut måste ha fler säten kanske Model Y funkar för dig men jag gissar att baksätena är super små.
Det viktiga tycker jag är att komma igång med elbil och Tesla så snart du kan.
6 säten i en X är enbart för att det är så läckert. Bakre raden skulle ligga nere mestadels utav tiden.
Model Y eller Model 3 är inget alternativ för mig då den inte faller mig i smaken på flera punkter.
Vad är det i Model S du söker som inte Model 3 har?
Re: Köpte någon en Standard Range?
Tesla har som sagt flertalet Model S SR för 839k just nu och det är väll lite över smärtgränsen men kanske hanterbart.LarsL skrev:Okej, jag trodde du tittade på Model 3 eftersom du lade in ekonomiska överväganden och jag missade att vi befann oss i Model S kategorin.Stevvee skrev:Hmm trodde SR hade awd med tanke på att det inte står på LR att den har awd. Men känns som du menar M3 eller menar du MS ? Räckvidd på elbil under 30 mil ställer till det några gånger i månaden men det låter som att det kan bli en laddare på två destinationer som då gör att det inte är ett problem längre.LarsL skrev:SR finns inte bara SR+ och den är jag helt nöjd med. Den är fullständigt tillräckligt snabb och stereon tillräckligt bra. Numera har jag både Webbrowser, Netflix och Youtube, alltså nästan hela uppkopplingspaketet.
Kvar är egentligen bara AWD och räckvidd. Räckvidden för SR+ är helt tillräcklig för mig men här måste du analysera lite själv. Tänk på dina dagliga/återkommande resor och hur du klarar dem? AWD ger betydligt bättre bet i accelerationen, bakhjulen har lätt för att släppa nu när det är regn och is. Men Antispinn på Tesla är riktigt bra och gör det ganska ofarligt även med bakhjulsdrift.
Varför 6 säten? Vi har tre barn och det funkar bra för oss i Model 3. Om du absolut måste ha fler säten kanske Model Y funkar för dig men jag gissar att baksätena är super små.
Det viktiga tycker jag är att komma igång med elbil och Tesla så snart du kan.
6 säten i en X är enbart för att det är så läckert. Bakre raden skulle ligga nere mestadels utav tiden.
Model Y eller Model 3 är inget alternativ för mig då den inte faller mig i smaken på flera punkter.
Vad är det i Model S du söker som inte Model 3 har?
Model 3 har för liten öppning i bakluckan för min smak. Sen har jag gärna ett instrument framför mig och inte enbart en display som Model 3 även om det säkert fungerar. Sen funkar inte Model 3 riktigt så bra med bilstolen.
Tycker dessutom att Model S är snyggare i utseendet.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Instrument panelen är en vanesak, efter ett litet tag och inget man tänker på efter några minuter i bilen.
Model 3 är ju en sedan men har å andra sidan dragkrok. Alla får ju fundera på vad de last in i bilen och vad det är värt att klara av.
Model 3 är ju en sedan men har å andra sidan dragkrok. Alla får ju fundera på vad de last in i bilen och vad det är värt att klara av.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Jag har en S och tycker att min S är bättre är en Tesla 3 på följande punkter:
1. Har en skärm framför ratten.
2. Har dubbelt så stort bagage.
3. Har elbaklucka.
4. Har 3m axelavstånd, går stadigare i snömodd.
5. Har luftfjädring, helt avgörande för mig i Norrland som kör under väldigt dåliga förhållanden på vintern.
6. Kan ladda på Tesla, Chademo och CCS.
7. Har en fobb.
8. Keyless som alltid fungerar.
9. Fäller man ner baksätet kan man lasta långa saker, och lägga ut en madrass och övernatta om man vill.
10. 6kW batterivärmare
11. 6kW kupevärmare
12. Är tystare än 3.
13. Har en aluminiumkaross, evighetsmaskin?
Efter 9400 mil i Norrland med mycket grusvägar ser bilen ut som ny.
14. Mer finesser och mer premium än 3.
15. Bättre garantier.
16. Min har plåttak. Den är ännu tystare, Inga läkage eller vindljud. Och mycket varmare på vinter i -30 runt huvudet.
Nackdelar med S jämfört med 3:
1. Större klumpigare bil med större vändradie.
2. Dyrare i inköp.
3. Drar mer el.
4. Har ej drag.
1. Har en skärm framför ratten.
2. Har dubbelt så stort bagage.
3. Har elbaklucka.
4. Har 3m axelavstånd, går stadigare i snömodd.
5. Har luftfjädring, helt avgörande för mig i Norrland som kör under väldigt dåliga förhållanden på vintern.
6. Kan ladda på Tesla, Chademo och CCS.
7. Har en fobb.
8. Keyless som alltid fungerar.
9. Fäller man ner baksätet kan man lasta långa saker, och lägga ut en madrass och övernatta om man vill.
10. 6kW batterivärmare
11. 6kW kupevärmare
12. Är tystare än 3.
13. Har en aluminiumkaross, evighetsmaskin?
Efter 9400 mil i Norrland med mycket grusvägar ser bilen ut som ny.
14. Mer finesser och mer premium än 3.
15. Bättre garantier.
16. Min har plåttak. Den är ännu tystare, Inga läkage eller vindljud. Och mycket varmare på vinter i -30 runt huvudet.
Nackdelar med S jämfört med 3:
1. Större klumpigare bil med större vändradie.
2. Dyrare i inköp.
3. Drar mer el.
4. Har ej drag.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: Köpte någon en Standard Range?
Zalman3 skrev:Jag har en S och tycker att min S är bättre är en Tesla 3 på följande punkter:
1. Har en skärm framför ratten.
2. Har dubbelt så stort bagage.
3. Har elbaklucka.
4. Har 3m axelavstånd, går stadigare i snömodd.
5. Har luftfjädring, helt avgörande för mig i Norrland som kör under väldigt dåliga förhållanden på vintern.
6. Kan ladda på Tesla, Chademo och CCS.
7. Har en fobb.
8. Keyless som alltid fungerar.
9. Fäller man ner baksätet kan man lasta långa saker, och lägga ut en madrass och övernatta om man vill.
10. 6kW batterivärmare
11. 6kW kupevärmare
12. Är tystare än 3.
13. Har en aluminiumkaross, evighetsmaskin?
Efter 9400 mil i Norrland med mycket grusvägar ser bilen ut som ny.
14. Mer finesser och mer premium än 3.
15. Bättre garantier.
16. Min har plåttak. Den är ännu tystare, Inga läkage eller vindljud. Och mycket varmare på vinter i -30 runt huvudet.
Nackdelar med S jämfört med 3:
1. Större klumpigare bil med större vändradie.
2. Dyrare i inköp.
3. Drar mer el.
4. Har ej drag.
Just ja, elbaklucka känns ju som att man vill ha på bil över halv miljon ! Håller med dig denna gång Zalman.
Re: Köpte någon en Standard Range?
1. Har en skärm framför ratten.
Som sagt inget jag tänker på.
2. Har dubbelt så stort bagage.
Bra om man behöver det, självklart. Model Y kommer ju med ”kombiversionen” av Model 3
3. Har elbaklucka.
Finns uppdateringskit, men naturligtvis inget för den vanliga användaren att installera.
4. Har 3m axelavstånd, går stadigare i snömodd.
Model 3 är betydligt smidigare och mer Go-kartaktig i karaktären
5. Har luftfjädring, helt avgörande för mig i Norrland som kör under väldigt dåliga förhållanden på vintern.
Vad gör luftfjädringen som är positivt där?
6. Kan ladda på Tesla, Chademo och CCS.
Finns det CHAdeMO så finns det i princip alltid
7. Har en fobb.
Tesla säljer fobb till Model 3 också, men ser inte poängen med den
8. Keyless som alltid fungerar.
Jag har aldrig haft problem med att få min telefon att låsa upp bilen
9. Fäller man ner baksätet kan man lasta långa saker, och lägga ut en madrass och övernatta om man vill.
Funkar att fälla säten även i Model 3
10. 6kW batterivärmare
Model 3 kan också värma batteriet men gör det bara om man ska Supercharging
11. 6kW kupevärmare
Värmen är inget problem i Model 3, vet inte vilken effekt den har.
12. Är tystare än 3.
Det är säkert sant. Men ljudnivån är störande först i hastigheter över 120km/h, alltså inget problem i Sverige
13. Har en aluminiumkaross, evighetsmaskin?
Efter 9400 mil i Norrland med mycket grusvägar ser bilen ut som ny.
Blir dyrare att laga också. Men oxidering kommer inte vara ett problem även om färgen faller av till slut
14. Mer finesser och mer premium än 3.
Ja, det är en dyrare bil, vilket kan ge prestige hos vissa. Men min erfarenhet är att folk inte förstår hur billig Model 3 är
15. Bättre garantier.
16. Min har plåttak. Den är ännu tystare, Inga läkage eller vindljud. Och mycket varmare på vinter i -30 runt huvudet.
Nackdelar med S jämfört med 3:
1. Större klumpigare bil med större vändradie.
2. Dyrare i inköp. Mycket dyrare...
3. Drar mer el.
4. Har ej drag.
5. Mer instängd kupé vilket gör det ännu svårare att manövrera bilen i trånga utrymmen.
6. Det går inte att vara lång och sitta i baksätet på en Model S, i Model 3 får långa personer plats.
7. Stående skärm vilket inte funkar lika bra för film.
8. Model 3 har plats för telefonladdning.
9. Model 3 har mekaniska dörrhandtag som inte behöver åka ut automatiskt och därmed inte trassla. Å andra sidan är dörröppningen på insidan på Model S mer normal.
10. Model 3 har ett nyckelkort som man kan ha liggande i plånboken/kreditkortshållaren.
11. Model 3 blir väldigt svår att stjäla om man bara använder nyckelkortet.
Som sagt inget jag tänker på.
2. Har dubbelt så stort bagage.
Bra om man behöver det, självklart. Model Y kommer ju med ”kombiversionen” av Model 3
3. Har elbaklucka.
Finns uppdateringskit, men naturligtvis inget för den vanliga användaren att installera.
4. Har 3m axelavstånd, går stadigare i snömodd.
Model 3 är betydligt smidigare och mer Go-kartaktig i karaktären
5. Har luftfjädring, helt avgörande för mig i Norrland som kör under väldigt dåliga förhållanden på vintern.
Vad gör luftfjädringen som är positivt där?
6. Kan ladda på Tesla, Chademo och CCS.
Finns det CHAdeMO så finns det i princip alltid
7. Har en fobb.
Tesla säljer fobb till Model 3 också, men ser inte poängen med den
8. Keyless som alltid fungerar.
Jag har aldrig haft problem med att få min telefon att låsa upp bilen
9. Fäller man ner baksätet kan man lasta långa saker, och lägga ut en madrass och övernatta om man vill.
Funkar att fälla säten även i Model 3
10. 6kW batterivärmare
Model 3 kan också värma batteriet men gör det bara om man ska Supercharging
11. 6kW kupevärmare
Värmen är inget problem i Model 3, vet inte vilken effekt den har.
12. Är tystare än 3.
Det är säkert sant. Men ljudnivån är störande först i hastigheter över 120km/h, alltså inget problem i Sverige
13. Har en aluminiumkaross, evighetsmaskin?
Efter 9400 mil i Norrland med mycket grusvägar ser bilen ut som ny.
Blir dyrare att laga också. Men oxidering kommer inte vara ett problem även om färgen faller av till slut
14. Mer finesser och mer premium än 3.
Ja, det är en dyrare bil, vilket kan ge prestige hos vissa. Men min erfarenhet är att folk inte förstår hur billig Model 3 är
15. Bättre garantier.
16. Min har plåttak. Den är ännu tystare, Inga läkage eller vindljud. Och mycket varmare på vinter i -30 runt huvudet.
Nackdelar med S jämfört med 3:
1. Större klumpigare bil med större vändradie.
2. Dyrare i inköp. Mycket dyrare...
3. Drar mer el.
4. Har ej drag.
5. Mer instängd kupé vilket gör det ännu svårare att manövrera bilen i trånga utrymmen.
6. Det går inte att vara lång och sitta i baksätet på en Model S, i Model 3 får långa personer plats.
7. Stående skärm vilket inte funkar lika bra för film.
8. Model 3 har plats för telefonladdning.
9. Model 3 har mekaniska dörrhandtag som inte behöver åka ut automatiskt och därmed inte trassla. Å andra sidan är dörröppningen på insidan på Model S mer normal.
10. Model 3 har ett nyckelkort som man kan ha liggande i plånboken/kreditkortshållaren.
11. Model 3 blir väldigt svår att stjäla om man bara använder nyckelkortet.
Köpte någon en Standard Range?
Största nackdelen med S tycker jag är att de har ”gamla” 18650 celler som inte klarar alls lika snabb laddning som Model 3.
Sen är det väldigt mycket bättre sikt i 3an också. Framrutan känns typ 3ggr så stor.
Sen är det väldigt mycket bättre sikt i 3an också. Framrutan känns typ 3ggr så stor.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Fast är den bredare ? Att man kan titta upp i himlen när man kör hjälper ju inte så mycket. Hur mycket större är A-stolpen på 3an kontra S?taliz skrev:Största nackdelen med S tycker jag är att de har ”gamla” 18650 celler som inte klarar alls lika snabb laddning som Model 3.
Sen är det väldigt mycket bättre sikt i 3an också. Framrutan känns typ 3ggr så stor.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Nej men mkt högre och man har ingen stor instrumentpanel som minskar sikten.Stevvee skrev:Fast är den bredare ? Att man kan titta upp i himlen när man kör hjälper ju inte så mycket. Hur mycket större är A-stolpen på 3an kontra S?taliz skrev:Största nackdelen med S tycker jag är att de har ”gamla” 18650 celler som inte klarar alls lika snabb laddning som Model 3.
Sen är det väldigt mycket bättre sikt i 3an också. Framrutan känns typ 3ggr så stor.
Det är väldigt uppenbart om man hoppar direkt från en S till en 3a.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Tesla 3 har en liten motorhuv, som dessutom är väldigt låg.taliz skrev:Nej men mkt högre och man har ingen stor instrumentpanel som minskar sikten.Stevvee skrev:Fast är den bredare ? Att man kan titta upp i himlen när man kör hjälper ju inte så mycket. Hur mycket större är A-stolpen på 3an kontra S?taliz skrev:Största nackdelen med S tycker jag är att de har ”gamla” 18650 celler som inte klarar alls lika snabb laddning som Model 3.
Sen är det väldigt mycket bättre sikt i 3an också. Framrutan känns typ 3ggr så stor.
Det är väldigt uppenbart om man hoppar direkt från en S till en 3a.
Ser lite speciellt ut när man ställer en fossilbil bredvid en Tesla 3.
Konsekvensen är att man har bra sikt i 3 när motorhuven inte tar så mycket plats.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: Köpte någon en Standard Range?
Jag beställde en i lördag efter prissänkningen. Tror jag knep den sista. Blir spännande med en Tesla. Har funderat i säkert 6 år men nu fick det vara dags.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Vad sänktes dom till?Elelvis skrev:Jag beställde en i lördag efter prissänkningen. Tror jag knep den sista. Blir spännande med en Tesla. Har funderat i säkert 6 år men nu fick det vara dags.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Re: Köpte någon en Standard Range?
780 tkr men min hade blå lack så 796,plus avgiften då. Tycker det var ett klart överkomligt pris.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Bekräftad idag och leverans kanske innan nyår. Annars strax efter
Re: Köpte någon en Standard Range?
Grattis till en fin bil till ruggigt bra pris. Fick du gratis laddning?
Audi e-tron 55 navarrablå advance 21 tum
Re: Köpte någon en Standard Range?
Ja grattis, bra (h)julklapp.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Re: Köpte någon en Standard Range?
Tackar! Gratis supercharger ingår under hela min ägarperiod dvs första ägaren. Följer ej bilen.
Finansiering löst idag så nu tror jag nästan på att det kan bli leverans före årsskiftet
Ja riktigt bra pris och egentligen den jag ville ha då m3 var lite för liten (plus jag gillade inte sätena).
Finansiering löst idag så nu tror jag nästan på att det kan bli leverans före årsskiftet
Ja riktigt bra pris och egentligen den jag ville ha då m3 var lite för liten (plus jag gillade inte sätena).
- OfarligTesla
- Teslaägare
- Inlägg: 5482
- Blev medlem: 17 feb 2018 09:16
Re: Köpte någon en Standard Range?
Fan att jag missade det, om jag fångat en för det priset känns det som jag hellre tagit den framför budgetbilen.
- ellerstrom
- Teslaägare
- Inlägg: 650
- Blev medlem: 01 dec 2016 13:14
- Ort: Höllviken
Re: Köpte någon en Standard Range?
Fanns en vit kvar när jag kollade tidigare idag (för typ 2 timmar sedan).OfarligTesla skrev:Fan att jag missade det, om jag fångat en för det priset känns det som jag hellre tagit den framför budgetbilen.
Model X P100D | Obsidian Black | 22" Onyx | Svarta ventilerade säten | Kolfiber | All utrustning
Model S 75D | Deep Blue | 19" Slipstream | Beige interiör | Taklucka | AP2
- OfarligTesla
- Teslaägare
- Inlägg: 5482
- Blev medlem: 17 feb 2018 09:16
Re: Köpte någon en Standard Range?
Suck, jag kollade imorse, vid lunch och nyss, inga SR alls så gissar att de ploppar in och försvinner. Måste lyckas timea helt enkelt...ellerstrom skrev:Fanns en vit kvar när jag kollade tidigare idag (för typ 2 timmar sedan).OfarligTesla skrev:Fan att jag missade det, om jag fångat en för det priset känns det som jag hellre tagit den framför budgetbilen.