S och X Plaid får 3 interiör?

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

S och X Plaid får 3 interiör?

Inlägg av Zalman3 »

S och X Plaid kommer till sommaren 2020 med 3 elmotorer, fler hk och större än 100kWh batterier.
Men får den även 3 interiören?
Tesla Model S ‘Plaid’ variants spied with center display like Model 3 in return from Nurburgring
https://www.teslarati.com/tesla-model-s ... eturn/amp/
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
kallekula
Inlägg: 747
Blev medlem: 27 apr 2016 09:10

Re: S och X Plaid får 3 interiör?

Inlägg av kallekula »

Nu tror jag väl iofs att det snart är dags för ny interiör i S och X. Jag ser framemot en liggande skärm så att Netflix och spelen funkar bättre.

Men, de där bilderna kan väl likagärna visa testutrustning specifikt för Ringen? Som t ex en laptop.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11846
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: S och X Plaid får 3 interiör?

Inlägg av HelectriC »

Det är iofs ganska bra för då tror jag nuvarande bilar håller sig bättre i värde. Många som vill ha instrument framför föraren. Hade de kommit en uppdaterad version som fortfarande har instrument framför föraren, så är det nog sämre för andrahandsvärdet på existerande bilar.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
vigge50
Inlägg: 7463
Blev medlem: 11 apr 2014 12:23
Ort: Göteborg

Re: S och X Plaid får 3 interiör?

Inlägg av vigge50 »

HelectriC skrev:
Det är iofs ganska bra för då tror jag nuvarande bilar håller sig bättre i värde. Många som vill ha instrument framför föraren. Hade de kommit en uppdaterad version som fortfarande har instrument framför föraren, så är det nog sämre för andrahandsvärdet på existerande bilar.
Dessa bilder spred sig förra året som kommande interiör för Model S och Model X, skulle det kunna vara samma? Mindre men inte utan instrumentpanel framför ratten.

Bild

Bild

https://electrek.co/2018/07/30/tesla-mo ... -look/amp/
Användarvisningsbild
wector
Teslaägare
Inlägg: 234
Blev medlem: 13 maj 2017 22:02
Ort: Kramfors

Re: S och X Plaid får 3 interiör?

Inlägg av wector »

Gissar på att det blir skärmen som satt i cybertrucken, alltså 17tum. Semi, 3/Y och cbrtrk har ju liggande skärm så skulle vara konstigt om S/X inte får det snart. Är väl bara roadster2 som inte får det. Men man ska väl inte titta på Netflix i den
Skriv svar