Tillgänglig för bokning i maj.jos32 skrev:Någon som bokag ap 2.0?
Verkar ju vara tillgänligt i maj också eller har jag missuppfattat?
Moderator: Redaktion
Tillgänglig för bokning i maj.jos32 skrev:Någon som bokag ap 2.0?
Verkar ju vara tillgänligt i maj också eller har jag missuppfattat?
Johnalm skrev:Det tog 5 min...
Hej,
Tack för din bokade tid hos oss på Tesla Service. Tyvärr är den efterfrågade uppgraderingen för närvarande inte tillgänlig i EU och är därför inget vi i dagsläget kan utföra. Du kommer att få ett mail från oss när uppgraderingen finns tillgänglig där du blir ombedd att boka in en tid. Eftersom detta inte är något vi i dagsläget kan utföra så kommer vi nu att ta bort den inbokade tiden du har. Du är välkomen att boka en ny tid genom appen om du har några andra funderingar.
Mvh,
Tesla Service
oscfor skrev:Johnalm skrev:Det tog 5 min...
Hej,
Tack för din bokade tid hos oss på Tesla Service. Tyvärr är den efterfrågade uppgraderingen för närvarande inte tillgänlig i EU och är därför inget vi i dagsläget kan utföra. Du kommer att få ett mail från oss när uppgraderingen finns tillgänglig där du blir ombedd att boka in en tid. Eftersom detta inte är något vi i dagsläget kan utföra så kommer vi nu att ta bort den inbokade tiden du har. Du är välkomen att boka en ny tid genom appen om du har några andra funderingar.
Mvh,
Tesla Service
Det står ju ganska tydligt att Model 3 först kan bokas i maj.
Men även SC i Göteborg verkar boka av Model S/X med AP2.5, så som vanligt är kommunikationen inom Tesla bristfällig.
Front242 skrev:Beröringsfri service låter spännande. Skall dom teleportera in FSDn
Zalman3 skrev:renes skrev:jpetters skrev:Nu har jag bokat in HW 3.0 uppgradering till på torsdag, 2 april. Tesla har bekräftat att hårdvaran finns redo.
Jag bokade min uppgradering till 27/4 och fick det avbokat eftersom hårdvaran inte finns än (M3 då alltså).
Har du i efterhand beställt FSD, eller redan vid bilköpet?
JonasH skrev:Front242 skrev:Beröringsfri service låter spännande. Skall dom teleportera in FSDn
Jag tror nog det är oss kunder de inte vill pilla på med tanke på situationen med Covid-19
Användare som besöker denna kategori: Disponenten, erbo73, magpet, mutterndavid och 19 gäster