Laddar på jobbet

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

riperoki
Inlägg: 1
Blev medlem: 08 apr 2022 09:46

Laddar på jobbet

Inlägg av riperoki »

StripChat är en webbsida för vuxenunderhållning som erbjuder livesexshower och webbkameraframträdanden från några av de hetaste webbkameratjejerna i världen. Webbplatsen är designad för att ge användarna en uppslukande upplevelse, så att de kan interagera med artisterna i realtid. StripChat erbjuder ett brett utbud av livesexshower, allt från solo-onani till gruppshower, såväl som privata sessioner med några av de mest populära webbkameratjejerna.

Webbplatsen har en elegant och modern design, vilket gör det enkelt att navigera och hitta den typ av show du letar efter. Hemsidan har ett urval av de mest populära programmen, samt en sökfält som hjälper dig att hitta den perfekta artisten. När du har hittat showen du letar efter kan du klicka på artistens profil för att lära dig mer om dem och se deras liveshow.

StripChat erbjuder en mängd olika betalningsalternativ, inklusive kreditkort, PayPal och Bitcoin. Alla betalningar behandlas säkert, vilket säkerställer att din information förvaras säkert och säkert. Webbplatsen erbjuder också en mängd olika bonusfunktioner, såsom VIP-medlemskap, som ger dig tillgång till exklusivt innehåll och rabatter.
https://livesex.surf/webcams/Porsche_Cayenne/
https://livesexcams.rocks/webcams/missed_u/
https://sexcam.work/webcams/seven_dicks/
Artisterna på StripChat är några av de mest populära webbkameratjejerna i världen. Från erfarna proffs till amatörmodeller, det finns något för alla. Populära artister inkluderar Lexi Belle, Dani Daniels och Riley Reid. Varje artist har sin egen unika stil och personlighet, så du är säker på att hitta någon som du kommer att uppskatta att titta på.

Showerna på StripChat är otroligt interaktiva, vilket gör att tittarna kan chatta med artisterna och till och med tipsa dem under showen. Detta gör att du kan lära känna artisterna bättre och bygga en förbindelse med dem. Du kan också köpa privata shower med dina favoritartister, vilket gör att du kan få en mer intim upplevelse.

StripChat är ett utmärkt sätt att njuta av vuxenunderhållning från bekvämligheten av ditt eget hem. Med ett brett utbud av shower och artister kommer du garanterat att hitta något du kommer att gilla. Oavsett om du letar efter en soloshow eller en gruppshow, har StripChat något för alla. Med säkra betalningsalternativ och bonusfunktioner kan du vara säker på att din upplevelse på StripChat blir trevlig och säker. Så om du letar efter ett spännande och interaktivt sätt att njuta av vuxenunderhållning, så är StripChat det perfekta valet.
Senast redigerad av riperoki, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5181
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Laddar på jobbet

Inlägg av Nicke Nyfiken »

riperoki skrev:
min bil uppdaterades precis för några dagar sedan till v11 och nu har jag laddningsstatistik i min Tesla-app. Häftigt. Min fråga är hur får jag laddning på jobbet för att visa. Jag kan se min laddning hemma, överladdning och annat men laddning på jobbet visas alltid som noll ändå laddar jag på jobbet varje dag. Jag har angett min arbetsadress i min navigering. Har jag missat något? Eller en inställning? Din hjälp uppskattas. Tack.
Kan det bero på att laddplatsen är för långt från adresspunkten som ofta ligger i anslutning till gatan utanför?

Jag hade liknande problem med Sentry på mitt arbete. Fast jag exkluderade ”arbetet” så var Sentry ändå aktivt om jag parkerade för långt från infarten till området.

Arbetsadressen är Xxxxvägen 8 (vilket GPSen visar vid infarten), men ändras till Xxxxvägen 10 när jag kör längre in på området för att parkera.

Kolla vad GPSen visar för adress på själva laddplatsen, och ändra arbetsadressen om det inte stämmer.
Model Y P
Model S P
Model S P
Användarvisningsbild
EV1
Teslaägare
Inlägg: 16
Blev medlem: 15 sep 2022 09:32

Re: Laddar på jobbet

Inlägg av EV1 »

Hej,
Laddade första gången på jobbet igår och märkte också att statistiken hamnar under "övrigt"
Ur tidigare svar i ämnet:
Nicke Nyfiken skrev:

Kolla vad GPSen visar för adress på själva laddplatsen, och ändra arbetsadressen om det inte stämmer.
Hur ändrar jag arbetsadressen?

Tacksam för svar,

// Åke
Användarvisningsbild
Hellplant
Teslaägare
Inlägg: 21
Blev medlem: 14 nov 2019 14:07
Ort: Värmdö

Re: Laddar på jobbet

Inlägg av Hellplant »

EV1 skrev:
Hej,
Laddade första gången på jobbet igår och märkte också att statistiken hamnar under "övrigt"
Ur tidigare svar i ämnet:
Nicke Nyfiken skrev:

Kolla vad GPSen visar för adress på själva laddplatsen, och ändra arbetsadressen om det inte stämmer.
Hur ändrar jag arbetsadressen?

Tacksam för svar,

// Åke
Du gör det i bilen. Bör bara vara att trycka på sökfältet för navigering och sedan gå vidare därifrån om jag inte kommer ihåg fel.
Tesla Model 3 LR Vit med FSD "Snowman", levererad 2019-12-21 Såld 2023-11-24
Tesla Model Y LR Vit med EAP och Acc.boost "Ice Queen", levererad 2022-03-18
Användarvisningsbild
EV1
Teslaägare
Inlägg: 16
Blev medlem: 15 sep 2022 09:32

Re: Laddar på jobbet

Inlägg av EV1 »

Hellplant skrev:
EV1 skrev:

Du gör det i bilen. Bör bara vara att trycka på sökfältet för navigering och sedan gå vidare därifrån om jag inte kommer ihåg fel.
Toppen får kolla in det och tack!
Skriv svar