Robert von Bahr skrev:En liten vipp igen åt andra hållet med samma långfinger och Du är tillbaka.
Det går väl att dra åt samma håll också?
Moderator: Redaktion
Robert von Bahr skrev:En liten vipp igen åt andra hållet med samma långfinger och Du är tillbaka.
gellerstam skrev:Lite OT från Robert von Bahr's bild.
Varför visar den "Analoga" klockan en minut mer än den digitala?
Kan man ställa in tiden sepparat på dem? (Bra vid olika tidzoner m.m.)
zyax skrev:gellerstam skrev:Lite OT från Robert von Bahr's bild.
Varför visar den "Analoga" klockan en minut mer än den digitala?
Kan man ställa in tiden sepparat på dem? (Bra vid olika tidzoner m.m.)
21:30:48 avrundas antagligen neråt till 21:30 så ingen skillnad, bara avrundning.
Robert von Bahr skrev:@ LarsL
Det är inte för mig fråga om det behövs eller ej. Jag har fullt med solceller både hemma och på jobbet (har byggt ett plushus) och Tesla har massor av SC:s. Det är en livsstil, eftersom jag är helt övertygad om, att vi måste leva mer resurssnålt.
Det är inte bara förbrukningen, det är slitage på bil, däck och mig själv. Jag har en bakgrund som en ganska så aggressiv förare och låg ofta med min Merca 450 SEL i 200+ på mina många resor genom Tyskland. Sedan gick ljuset upp för mig och jag har ändrat livsstil radikalt.
Om man med en vettig körstil kan komma fram ungefär samtidigt med betydligt mindre slitage och förbrukning, varför inte (så länge man inte hindrar andra)?
Min förbrukning på vintern är mycket obetydligt högre än på sommaren. Kanske 148 i st f 143.
@MSO: Nej, om man vill komma tillbaks till Drive får man nog lov att vippa åt höger. Däremot tror jag, att man kan komma till N även åt höger.
Robert
Robert von Bahr skrev:Hur rulla bäst?? Detta är jättelätt, försök inte att passa med foten - det går inte optimalt. Lägg in N.
Robert von Bahr skrev:@MSO: Nej, om man vill komma tillbaks till Drive får man nog lov att vippa åt höger. Däremot tror jag, att man kan komma till N även åt höger.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster