Statiskt brus vid långsam körning

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

NinjaNiklas

Statiskt brus vid långsam körning

Inlägg av NinjaNiklas »

Två trådar på en gång... im on fire! Men jag har ju oxo haft bilarna som tesla teknikerna helst vill glömma...

Idag var jag chaufför för familjen när vi var iväg på middag och stannade utanför huset i sedvanlig manér. Men cirka 50m innan huset i ca 10/15kmh när barnen sover så börjar det brusa från passagerarsidan fram? Typ myrornas krig på tv om ni kommer ihåg. Ljudsystemet hade 0 i volym... det slutade när jag stannade.
Jag släppte av fru å barn och skulle parkera bilen å då hörs samma ljud igen, jag kommer snabbt på att det är när jag gasar om än jag far i 15kmh... jag testar då att veva ner rutan för att höra om det låter utanför också å svänger samtidigt bilen in mot garaget och då tystnar det?

Jag ska testa igen imorgon men jag har aldrig hört detta.

Har bokat en tid i sthlm sc för att skriva egentligen till dem då de bara ser loggar i 30dagar enligt sago. Men nästa tid var 4/12 så d e väl kört. Ere ngn som kanske e monster tesla hacker och kan förklara hur man drar ut loggarna själv?

Mx100d 2018
V10 senaste 32.11.1
Joe mode var på idag för första gången, diggar det verkligen men det kanske var det?

Någon som hört liknande? Det var enbart i främre passagerarsidan.