Model X och My Tesla-sidan

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Model X och My Tesla-sidan

Inlägg av Svenssons »

Idag fick jag en uppdatering av min My Tesla-sida. Jag hade tidigare två Model X Signature-reservationer på My Tesla, en med könummer och status "We will contact you when we are ready to build your Model X." samt en utan könummer och med status "Your order will be processed once we receive your deposit.". Idag så försvann den ej betalda reservationen som jag haft i över ett år. Det är första uppdateringen som jag sett sedan jag betalade in uppgraderingen från General Production till Signature. Hoppas att det är ett första steg och att de snart just kontaktar mig om att jag kan bygga min bil i Design Studion!

EDIT: Börjar visst bli nojig... Min sida har inte alls uppdaterats... Jag har kvar bägge bilar, råkade bara ha länk till min betalda reservation i länken... Hoppas fortfarande på att de snarast kontaktar mig men ännu ser sidan ut lika dan som för nästan ett år sedan...
MyTesla.png
Senast redigerad av Svenssons, redigerad totalt 2 gång.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Model X och My Tesla-sidan

Inlägg av danni »

Woooohooooooo! Många tror ju att det kommer komma nyheter om Model X imorgon på resultatsamtalet.

Slår du 30:e september då? ;) (Jag har fått preliminärt leveransdatum! :))
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Skriv svar