mjwahl skrev:X-wing och Y-wing. Torde vara uppenbart för alla som kan sin star warshistoria. Mr Musk gillar som bekant hommager av olika slag till science fictiongenren.
+1 Vem gör inte det?

Moderator: Redaktion
mjwahl skrev:X-wing och Y-wing. Torde vara uppenbart för alla som kan sin star warshistoria. Mr Musk gillar som bekant hommager av olika slag till science fictiongenren.
pegs skrev:mjwahl skrev:X-wing och Y-wing. Torde vara uppenbart för alla som kan sin star warshistoria. Mr Musk gillar som bekant hommager av olika slag till science fictiongenren.
+1 Vem gör inte det?
Herr X skrev:HelectriC skrev:Får dock lägga till att jag inte har nån erfarenhet av sex, så kan inte svara på om det stämmer
Jag tror jag talar för alla här när jag säger att vi lider med dig
HelectriC skrev:Är det inte spöstraff på att ändra citat och källor
Herr X skrev:HelectriC skrev:Är det inte spöstraff på att ändra citat och källor
Sorry, jag bara förtydligade eftersom du hade glömt bokstäverna S och X i ditt inlägg... Alla kanske inte vet att bokstaven E står för "Erotica"..
HelectriC skrev:Herr X skrev:HelectriC skrev:Är det inte spöstraff på att ändra citat och källor
Sorry, jag bara förtydligade eftersom du hade glömt bokstäverna S och X i ditt inlägg... Alla kanske inte vet att bokstaven E står för "Erotica"..
E= Ecstacy
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster