En kollega kom på "Strömmingen". Så det blev det. Inget jag använder till vardags dock, vi säger bara "teslan". Barnen (2 och 5 år) dock fullt indoktrinerade, varje gång vi möter en audi på vägen så är det "oj stackars dom".
En kollega kom på "Strömmingen". Så det blev det. Inget jag använder till vardags dock, vi säger bara "teslan". Barnen (2 och 5 år) dock fullt indoktrinerade, varje gång vi möter en audi på vägen så är det "oj stackars dom".
Förra hette Winnebago Eagle 6. (Jag visste att jag skulle sova i den en del, så det passade bra. På flera sätt.)
Min nya heter YER på utsidan, så säljaren sa "Your Electric Ride". Det fastnade, och det poppade inte upp nåt annat namn... Så det fick bli det.
Förra hette Winnebago Eagle 6. (Jag visste att jag skulle sova i den en del, så det passade bra. På flera sätt.)
Min nya heter YER på utsidan, så säljaren sa "Your Electric Ride". Det fastnade, och det poppade inte upp nåt annat namn... Så det fick bli det.
Var din säljare en DS i Mölndal? Han såg min X som har YFJ, och sa Your Fucking Joyride. Känns som samma typ av humor
Är det du som är Winnebago man?
Blå Model 3 RWD LR med AP.
Nissan Leaf plus en elmoped, Gobyel.
Solceller på hela taket (ca 18kWp) och inga fossilmaskiner hemma.
Jag har faktiskt döpt om min. I och med de nya svarta 21" så tyckte jag det passade bättre med "Blue Knight", lagom corny
Vad hette den innan?
När den var ny fick den det orginella namnet "Teslan", efter ett tag kände bilen att den var värd mer och döpte om sig själv till "Bästa bilen ever!" Och nu alltså "Blue Knight"
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14