Performance ej viktigt, batteristorlek och årsmodell - allt är intressant!
PMa mig - jag är redo att köpa idag!

Moderator: Redaktion
Ja precis, tack för länken. Tidigare idag har jag kontaktat säljaren och väntar på svar...Mistafrizz skrev:Här har du en bra specad bil - kan du få loss den för 700k och under så är det ett bra köp.
https://www.blocket.se/alvsborg/Tesla_8 ... ?ca=11&w=3
Jag hade. Sen bestämde kära fru att vi inte alls var redo att byta till Model X...HelectriC skrev:Danni har väl en 7-sits 85D med pano till salu?
Ahh, ja det kan ju ändra på inställningendanni skrev:Jag hade. Sen bestämde kära fru att vi inte alls var redo att byta till Model X...HelectriC skrev:Danni har väl en 7-sits 85D med pano till salu?
HelectriC skrev:Ahh, ja det kan ju ändra på inställningendanni skrev:Jag hade. Sen bestämde kära fru att vi inte alls var redo att byta till Model X...HelectriC skrev:Danni har väl en 7-sits 85D med pano till salu?själv har jag slutat meddela när jag beställer bilar, bättre att chocka ordentligt och bara komma hem med en ny
Kör på samma taktik, enklast så. Bara VD:n som ska övertygas först... vilket (vis av erfarenhet) brukar vara väldigt snabbt avklarat.HelectriC skrev:Ahh, ja det kan ju ändra på inställningendanni skrev:Jag hade. Sen bestämde kära fru att vi inte alls var redo att byta till Model X...HelectriC skrev:Danni har väl en 7-sits 85D med pano till salu?själv har jag slutat meddela när jag beställer bilar, bättre att chocka ordentligt och bara komma hem med en ny