Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Här köper du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
frippe
Teslaägare
Inlägg: 2237
Blev medlem: 16 aug 2017 08:16

Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av frippe »

Någon som har eller vet vart det finns kortare laddkablar att köpa. Ca 2m skulle passa utmärkt men har inte hittat så korta någonstans.

Har redan en som är 7,5m men tycker den är lite otymplig för vardagligt användande.
Model Y LR.
Model S70D
Användarvisningsbild
Daven
Teslaägare
Inlägg: 463
Blev medlem: 12 mar 2019 08:44

Re: Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av Daven »

Hamphi har 2m finns även med tesla knapp om du vill ha.

https://hamphi.com/en/model-s/typ-2-laddare-22-kw
Garfield
Inlägg: 26
Blev medlem: 15 sep 2019 09:30

Re: Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av Garfield »

Jag har en oanvänd på 2 eller 3 meter som jag fick med bilen om det är intressant? Finns i Stockholm.
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11510
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av martinot »

frippe skrev:
Någon som har eller vet vart det finns kortare laddkablar att köpa. Ca 2m skulle passa utmärkt men har inte hittat så korta någonstans.

Har redan en som är 7,5m men tycker den är lite otymplig för vardagligt användande.
https://laddstoppet.se/bilmodell/tesla/ ... knapp-22kw
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11510
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av martinot »

martinot skrev:
frippe skrev:
Någon som har eller vet vart det finns kortare laddkablar att köpa. Ca 2m skulle passa utmärkt men har inte hittat så korta någonstans.

Har redan en som är 7,5m men tycker den är lite otymplig för vardagligt användande.
https://laddstoppet.se/bilmodell/tesla/ ... knapp-22kw
Bättre pris på hamphi.com i tidigare postning av Daniel. Dessutom rabatt för TCS-medlemmar (kika i rabattarean för kod).
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Inlägg: 14700
Blev medlem: 08 nov 2014 19:15
Referralkod: ts.la/lars74032

Re: Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av LarsL »

@marinot: Forumreglerna säger att du inte får ha referallänkar i signaturen. Dessutom är det lite störigt med den skarpa färgen.

Jag har samlat mina referals och andra nyttiga länkar på en websida istället.
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11510
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Laddkabel Typ 2 Mode 3 (3-fas, 32 A) 22 kW. 2m

Inlägg av martinot »

LarsL skrev:
@marinot: Forumreglerna säger att du inte får ha referallänkar i signaturen. Dessutom är det lite störigt med den skarpa färgen.

Jag har samlat mina referals och andra nyttiga länkar på en websida istället.
Ok, har sett andra ha det, så trodde det var OK så länge det inte var referals till Tesla?

Men kan absolut plocka bort om det är emot reglerna (ingen stor grej).

Färgerna får du dock vänja dig vid. ;)
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Skriv svar