Turbine eller twin turbine sökes

Här köper du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
NAJT
Teslaägare
Inlägg: 1
Blev medlem: 05 feb 2021 13:00

Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av NAJT »

Är på jakt efter turbine eller twinturbine fälgar. 4st med eller utan däck. Viktigt att fälgarna är i originalskick alt omlackade av proffs med pulverlack(kvitto krävs då).
Användarvisningsbild
Ubbaboda
Teslaägare
Inlägg: 36
Blev medlem: 28 mar 2018 18:08
Ort: Lönsboda

Re: Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av Ubbaboda »

Jag har 22” Onyx black Turbine till salu. Helt nya med sommardäck


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Model X 100D - 2018, Vit pärlemor, premiumpaket, AP 2,5, Svar skinninredning m kolfiber
Tidigare Model S 75D -2017
Användarvisningsbild
bjornnilsson
Teslaägare
Inlägg: 1073
Blev medlem: 13 sep 2019 19:05
Ort: Örnsköldsvik
Referralkod: ts.la/bjrn91016

Re: Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av bjornnilsson »

Jag har letat runt lite då jag funderat på att skaffa en extra uppsättning twin turbine vid framtida försäljning och hittat ett företag som kränger Teslas originalfälgar. Har ännu inte gjort slag i saken själv och kan inte säga något kring hur seriöst företaget är, men kanske är det något som kan vara värt att undersöka så jag delar länken: https://www.blocket.se/annons/stockholm ... s/89626005
MS Plaid HW4 2023, svart, svarta säten, FSD
MS Performance HW3 2021
MS90D HW1 2016
Tombstone
Inlägg: 13
Blev medlem: 01 feb 2020 10:14

Re: Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av Tombstone »

bjornnilsson skrev:
Jag har letat runt lite då jag funderat på att skaffa en extra uppsättning twin turbine vid framtida försäljning och hittat ett företag som kränger Teslas originalfälgar. Har ännu inte gjort slag i saken själv och kan inte säga något kring hur seriöst företaget är, men kanske är det något som kan vara värt att undersöka så jag delar länken: https://www.blocket.se/annons/stockholm ... s/89626005
Köpte pulverlackerade svarta 21" turbine från dem förra året och är nöjd. Blev fundersam när de anlände i lådor för turbinekopior men de jag fick bedömer jag som äkta.
Användarvisningsbild
Klintan
Teslaägare
Inlägg: 1549
Blev medlem: 03 apr 2016 14:21
Ort: Lidköping

Re: Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av Klintan »

Ser ut som att de samarbetar med Fordonsbolaget. Är väl hos dem alla inbyteshjul hamnar. Får kanske försöka köpa tillbaka min gamla uppsättning.
Elbilist sedan 2014
Användarvisningsbild
MWall
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 06 jan 2021 08:55

Re: Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av MWall »

Jag har en uppsättning twin turbine jag kan tänka mig att sälja. Ca 4 mm kvar på däcken (Pilot SuperSport). Tyvärr är fälgarna ej i nyskick. Priset får väl bli därefter så kan du fixa till de själv.
Användarvisningsbild
CarlJ
Teslaägare
Inlägg: 75
Blev medlem: 22 apr 2021 12:31
Ort: Stockholm

Re: Turbine eller twin turbine sökes

Inlägg av CarlJ »

Tombstone skrev:
bjornnilsson skrev:
Jag har letat runt lite då jag funderat på att skaffa en extra uppsättning twin turbine vid framtida försäljning och hittat ett företag som kränger Teslas originalfälgar. Har ännu inte gjort slag i saken själv och kan inte säga något kring hur seriöst företaget är, men kanske är det något som kan vara värt att undersöka så jag delar länken: https://www.blocket.se/annons/stockholm ... s/89626005
Köpte pulverlackerade svarta 21" turbine från dem förra året och är nöjd. Blev fundersam när de anlände i lådor för turbinekopior men de jag fick bedömer jag som äkta.
Bilsmidigt köper och säljer teslor via andra bolag
Skriv svar