Wall Charger

Här köper du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Carlito86
Teslaägare
Inlägg: 4
Blev medlem: 15 jul 2020 03:56

Wall Charger

Inlägg av Carlito86 »

Hejsan!

Söker 1 st tesla wallcharger passande Model s 2016. Om någon har en över skriv gärna ett pm och pris!

Bor ni långt utanför Karlstad uppskattar jag om ni kan skicka per post, betalar såklart tillkommande frakt.

Med vänlig hälsning, Carl-Fredric
Användarvisningsbild
TobbeTesla
Teslaägare
Inlägg: 394
Blev medlem: 01 feb 2020 22:16

Re: Wall Charger

Inlägg av TobbeTesla »

Får man fråga varför du inte bara köper en ny från Tesla? Hoppas du få en beg billigare? Säljer folk verkligen så pass mycket billigare begagnat att det lönar sig att leta begagnat?
Senast redigerad av TobbeTesla, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Gustafsson
Teslaägare
Inlägg: 5516
Blev medlem: 20 jul 2015 17:01
Ort: Linköping

Re: Wall Charger

Inlägg av Gustafsson »

Rekommenderar också en ny. De äldre hade/har problem med kabelbrott och det kan vara svårt att reklamera. Min 4 år gamla WC drabbades av det i sommar och Tesla tog det på garanti/goodwill utan problem. Gissar att det är svårare med en beg. De var väldigt noga med serienummer, köpdatum från Tesla, att jag själv köpt den osv.
Fast har å andra sidan köpt en beg till stugan för en billig peng.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Användarvisningsbild
Carlito86
Teslaägare
Inlägg: 4
Blev medlem: 15 jul 2020 03:56

Re: Wall Charger

Inlägg av Carlito86 »

Det kommer bli en ny också, till laddplatsen inomhus. Men vill vänta lite då det är en ny modell pågång, men då jag parkerar på lite olika platser här hemma på gården kommer jag behöva fler laddare. Sommartid parkerar jag utomhus i en carport samt garagelokal, vintertid i garaget som sitter ihop med huset. Sett lite här och var att folk säljer av dom ibland, så varför inte slänga ut en blänkare.
Skriv svar