**Såld** Model S100D -18

Här säljer du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
johan_w
Teslaägare
Inlägg: 286
Blev medlem: 09 nov 2017 18:56

**Såld** Model S100D -18

Inlägg av johan_w »

Säljer min S100D, uttagen oktober -18 av mig, röd med svart klädsel och har gått 5000 mil. Utöver allt som vanligt ingår så finns följande:

-Sommar på 21" twin turbine. Continentaldäck med 4-5mm kvar och fälgar är bra skick. Däckfirman har lagat 2-3 skador som de fått.
-AP samt FSD, båda sakerna aktiverade av mig efter köp.
-VisionX ramp (120W eller 150W, osäker vilket) monterad i gapet fram.
-Tonade rutor bakruta och sidorutor bak.
-Gjorde lackbehandling när den var ny.

Jag har även en uppsättning Nokian WRA4 (ca 7-8mm) på 21" Grå turbinfälg och Nokian Hakka 8 (ca 7-8mm) på grå 19" slipstream. Beroende på pris kan jag släppa med någon eller båda av dessa.

Idag ligger den leasad på ett av mina bolag i DnB och denna leasing kan säkert läggas över till annat bolag, alt lösas. Idag ligger leasingen på runt 6800kr/mån plus moms och löper ca 10 månader till.

Bilen är i mycket bra skick och har inga fel, letar man så kan hitta något stenskott eller liten repa men inget stort. Bifogar en bild till mailet men någon fotograf är jag inte :-)

Jag tänker mig 755' med en av uppsättningarna vinterdäck, restvärde 31/12 är 692000 så vid övertagande av leasing får köparen betala övervärdet. Vid smidig affär är jag dock inte omöjlig att diskutera med men undanber skambud.

Jag kan visa bilen i Jönköping främst.
IMG_4652.jpeg
Senast redigerad av johan_w, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
G F
Teslaägare
Inlägg: 220
Blev medlem: 05 mar 2014 22:14
Ort: Halmstad

Re: Model S100D -18

Inlägg av G F »

Hej, jag antar att den är till salu fortfarande eftersom den inte är markerad som såld.

Snygg bil, men du glömde berätta vilka val du gjort på inredningen (svårt att se på bilden). ;)

Kan du även kolla hur många km du får i din app när du drar upp laddningen till 100% i dagsläget. Och berätta hur många KW du kom upp i max vid senaste SuC laddningen och om den är kostnads fri. Är laddluckan självstängande på -18 föresten?
Användarvisningsbild
MWall
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 06 jan 2021 08:55

Re: Model S100D -18

Inlägg av MWall »

G F skrev:
Hej, jag antar att den är till salu fortfarande eftersom den inte är markerad som såld.

Snygg bil, men du glömde berätta vilka val du gjort på inredningen (svårt att se på bilden). ;)

Kan du även kolla hur många km du får i din app när du drar upp laddningen till 100% i dagsläget. Och berätta hur många KW du kom upp i max vid senaste SuC laddningen och om den är kostnads fri. Är laddluckan självstängande på -18 föresten?
Jag råkar veta att den är såld. Inte till mig dock. :)
Användarvisningsbild
G F
Teslaägare
Inlägg: 220
Blev medlem: 05 mar 2014 22:14
Ort: Halmstad

Re: Model S100D -18

Inlägg av G F »

OK Tack MWall, bra att veta!

Ändra gärna Rubriken till såld om detta stämmer! :?
Användarvisningsbild
johan_w
Teslaägare
Inlägg: 286
Blev medlem: 09 nov 2017 18:56

Re: Model S100D -18

Inlägg av johan_w »

G F skrev:
Hej, jag antar att den är till salu fortfarande eftersom den inte är markerad som såld.

Snygg bil, men du glömde berätta vilka val du gjort på inredningen (svårt att se på bilden). ;)

Kan du även kolla hur många km du får i din app när du drar upp laddningen till 100% i dagsläget. Och berätta hur många KW du kom upp i max vid senaste SuC laddningen och om den är kostnads fri. Är laddluckan självstängande på -18 föresten?
Sorry, den är såld sedan några månader! Ändrar! Har inte varit inne på TCS på ett tag.
Skriv svar