Tesla MYLR 2022/09 svart/svart 20' 1000km för 720000SKR

Här säljer du bilar

Moderator: Redaktion

JfTy
Inlägg: 1
Blev medlem: 04 okt 2022 19:34

Tesla MYLR 2022/09 svart/svart 20' 1000km för 720000SKR

Inlägg av JfTy »

Jag älskar Saab och hade köpt många Saab 900 utomlands. Nu hade jag sålt en Tesla MYLR till Danmark och hade någon intresserad av min nuvarande MYLR, men han har numera inte den pengar.

En kompis sålde en tesla till sverige, nu provar jag också.

Jag hade beställt en Tesla Performance för augusti 2022, som ännu inte hade annonserats. Långdistansen som beställdes för december/januari kom som en total överraskning, vi behöver den inte än eftersom prestandan kommer snart och vi väljer faktiskt en cabriolet som andra bil så vi behöver inte den här, väntar på föreställningen.
Med 20" fälgar och mindre än 1000km efter avhämtning på Tesla Center bilen är så att säga nytt.

Bilen kan beskådas/hämtas i Alsheim/Tyskland.
Jag kör också gärna bilen till exempel vis södra Sverige för att kombinera det med en kort semester..

Det var väldigt enkelt att registrera min Saab från Italien i Tyskland. Om du är intresserad av min bil, fråga gärna hur du kan registrera en bil från Tyskland i Sverige.

Jag kan skicka skannade dokument av alla bevis på äganderätt inklusive mitt namn för att beställa från TESLA men med VIN svart för att förhindra bedrägeri. Jag kan ta lite tid att svara.

Den första del här var översatt med google translater, men jag prata också litet Svenska. Om mögligt, kanske svara med Engelska(eller Tyska).
IMG_8167.jpg
IMG_8164.JPG