P85D 2015 - AP

Här säljer du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Challe76a
Teslaägare
Inlägg: 607
Blev medlem: 14 aug 2015 08:32
Ort: Skåne Centrum

P85D 2015 - AP

Inlägg av Challe76a »

Jaha, dags att börja tänka på vad jag ska göra med min Tesla P85D när X:en kommer. Så jag tänkte kolla om det finns något intresse här innan jag går vidare med Blocket eller ger besked om inbyte hos Tesla. Tillverkad januari 2015, efter det var den demobil hos Tesla, jag fick den augusti 2015 med 27 mil på mätarställningen. Har strax gått 4500 mil.

P85D Grå (Midnight Silver Metallic)
Autopilot
Next Gen med svart skinklädsel
Kolfiberspoiler
Teknikpaket
Köldpaket
Säkerhetspaket
Dubbelladdare
Luftfjädring
Gråa bromsok (inte röda)
21 tums sommarhjul Conti Silent på Eta Beta fälgar (alternativt får du med original 19" så behåller jag 21" till vår andra MS)
19 tums vinterdäck Hakka R2 dubbfria

Garanti osv enligt normal standard hos Tesla.

Det som bilen inte har som fanns att välja till är panoramataket. Bilen har service bokad till den 14/11 och efter det är det väl läge att lämna den vidare, det går självklart innan men jag lämnar gärna över bilen utan eventuella detaljer att åtgärda, har några små saker som den är bokad för. Eventuell finansiering hos DNB kanske kan övertas, vad vet jag, det kan vi kolla i så fall. Annars löser jag ut den så det blir en ren affär. Flera bilder mailas på begäran där skick och skavanker kan bedömas. Alltid handtvättad så jag vet vart eventuella skavanker finns (väldigt få efter 4500 mil)
IMG_0065.jpg
Framtiden: Tips emottages
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D