Laddkabel med Teslaknapp

Här säljer du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

LaddkabelShop
Inlägg: 2
Blev medlem: 06 okt 2022 19:33

Laddkabel med Teslaknapp

Inlägg av LaddkabelShop »

Har precis startat en liten webbshop som säljer laddkablar med Teslaknapp - http://www.laddkabel.shop.

Tycket själv det var lite svårt att hitta en bra och prisvärd modell som var anpassad för hemmaladdning och därav att jag valde att starta webbshopen och sälja just den modell som jag tycker fungerat bäst av de som testats.

Har försökt att pressa priset så mycket som möjligt genom att börja med ett litet lager (och enbart en längd, 7 m). Erbjuder även fri frakt på alla beställningar.

Tar gärna emot synpunkter och är tacksam för er feedback!
S-2.jpg
Användarvisningsbild
Jaegaern
Teslaägare
Inlägg: 767
Blev medlem: 22 jul 2021 10:37

Re: Laddkabel med Teslaknapp

Inlägg av Jaegaern »

Ser rimligt ut!

Hade nog kunnat beställa en om jag använt min kabel mer än jag gör. Det är mest UMC och SuperChargers för mig.
Model Y LR vit/svart 2021
Model 3 RWD blå/svart 2022

Köp det mest uppenbara tillbehöret Tesla glömde till model Y https://etsy.me/3jlFpbV

Beställa lastgaller till grossistpris? Se mer här viewtopic.php?p=717298#p717298
Användarvisningsbild
Daniel R
Teslaägare
Inlägg: 111
Blev medlem: 18 dec 2016 19:07
Ort: Stockholm

Re: Laddkabel med Teslaknapp

Inlägg av Daniel R »

Ser ut som evchargeking? I så fall är ni dyrare än att beställa direkt från dem.
Tesla Model Y LR 2022 (EAP)
Användarvisningsbild
Toft
Teslaägare
Inlägg: 42
Blev medlem: 10 mar 2022 12:21
Referralkod: ts.la/casper189883

Re: Laddkabel med Teslaknapp

Inlägg av Toft »

Ja, det låter som "Lucky 7m" direkt från evchargeking i Belgien, varifrån bilderna är kopierade.

https://www.evchargeking.com/en/tesla-c ... c262%5d%5d

Visst blir det dyrare med en extra svensk webshop, istället för att köpa kabeln själv från evchargeking.

Jag har själv en kabel från evchargeking, bra kvalitet!

Väldigt smidigt att handla på evchargeking också, men många Svenssons föredrar att handla på en svensk webshop, så lycka till. ;)
LaddkabelShop
Inlägg: 2
Blev medlem: 06 okt 2022 19:33

Re: Laddkabel med Teslaknapp

Inlägg av LaddkabelShop »

Tack för era synpunkter!

Stämmer att det är evchargeking som är den laddkabel som säljs. Använder den själv och gillar kvalitet och tyngd (relativt lätt jämfört med andra kablar jag testat).

Målet är att ligga något under priset det skulle kosta att beställa direkt från evchargeking. Om ni räknar med fraktkostnaden som tillkommer vid direktbeställning från Belgien så ligger laddkabel.shop något lägre (ca 40-50 kr beroende på växlingskurs). Och jämfört med andra online-butiker som säljer kabeln i Sverige som jag hittat ligger vi åtskilliga hundralappar lägre.

Är tyvärr svårt att pressa priset mer med tanke på kostnaden för webbshop, frakt, betalningsavgift etc.
Användarvisningsbild
elmaco75
Teslaägare
Inlägg: 9
Blev medlem: 11 mar 2022 12:17

Re: Laddkabel med Teslaknapp

Inlägg av elmaco75 »

Kan informera att jag nyligen beställde en laddkabel och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Från beställning till leverans tog bara lite mer än 1 dag.
Skriv svar