Den norska UMC:n som man ser på en av bilderna ser hel ut - det är ett grymt köp om det är ett bra pris. Norska UMC:er funkar överallt och behöver aldrig vändas på. Att hitta en begagnad sådan är för en svensk som att vinna på lotto.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Ingen diskussion om denna går att fixa, ganska tydligt att det är totalhaveri, inget är ju helt längre. Förmodligen är viktiga bärande element totalförstörda. Den här kommer ALDRIG rulla som komplett bil igen! Dom har nog fått köpa den för några få tusen av försäkringsbolaget.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Den norska UMC:n som man ser på en av bilderna ser hel ut - det är ett grymt köp om det är ett bra pris. Norska UMC:er funkar överallt och behöver aldrig vändas på. Att hitta en begagnad sådan är för en svensk som att vinna på lotto.
4800 NOK drygt ville de ha...Vet inte vad en ny kostar i Norge....
/70D
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Den norska UMC:n som man ser på en av bilderna ser hel ut - det är ett grymt köp om det är ett bra pris. Norska UMC:er funkar överallt och behöver aldrig vändas på. Att hitta en begagnad sådan är för en svensk som att vinna på lotto.
4800 NOK drygt ville de ha...Vet inte vad en ny kostar i Norge....
/70D
Vet inte heller.. strax över 5000 tror jag. Typ 5400:-, så det var ju inget superklipp. Å andra sidan är den från 2015 (dvs. relativt ny), och norsk! Att den är norsk innebär att den kan vändas åt vilket håll som helst - är man på utlandssemester i Polen eller något annat europeiskt land där kontakten bara kan vändas åt ett håll (Belgien, Frankrike?) så kan man ladda med den (men inte med en svensk).
Den norska UMC:n som man ser på en av bilderna ser hel ut - det är ett grymt köp om det är ett bra pris. Norska UMC:er funkar överallt och behöver aldrig vändas på. Att hitta en begagnad sådan är för en svensk som att vinna på lotto.
4800 NOK drygt ville de ha...Vet inte vad en ny kostar i Norge....
/70D
Vet inte heller.. strax över 5000 tror jag. Typ 5400:-, så det var ju inget superklipp. Å andra sidan är den från 2015 (dvs. relativt ny), och norsk! Att den är norsk innebär att den kan vändas åt vilket håll som helst - är man på utlandssemester i Polen eller något annat europeiskt land där kontakten bara kan vändas åt ett håll (Belgien, Frankrike?) så kan man ladda med den (men inte med en svensk).
det sæljs norsk UMC før 3800NOK på Finn.no, det ær nog ett bættre køp.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Batteri och drivlina skulle man ha till att konvertera en fossilbil
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Batteri och drivlina skulle man ha till att konvertera en fossilbil
Har ju samma axelavstånd som flera andra bilar, tex BMWs 5 serie. "Bara att lägga på" en ny kaross på den så har man en el BMW. Fast det blir nog rätt svårt och dyrt....men hade varit rätt kul.
Ngn som har koll vad batteriet gick loss på?
Tipsa gärna om fler ställen där man kan leta efter krockade Teslor, Tyskland lär väl ha en del, men var ska man leta? är ute efter batteripaket!