Det som jag tror är mest revolutionerande med E-Tron är att det är en tillräckligt bra elbil som inte är en Tesla.
Finns mängder med spekulanter som vill ha en vanlig bil men med eldrift, där Tesla inte är ett alternativ av olika anledningar.
Moderator: Redaktion
Laban skrev:Muhlegg skrev:Men som sagt, det finns massor av bilmärken i varje prissegment idag. Om det fanns en perfekt bil så skulle det inte vara så.
Det handlar väl om att smaken är delad. Det här är Toyotas tredje bäst säljande bil i Europa:
dd88 skrev:Det som jag tror är mest revolutionerande med E-Tron är att det är en tillräckligt bra elbil som inte är en Tesla.
Finns mängder med spekulanter som vill ha en vanlig bil men med eldrift, där Tesla inte är ett alternativ av olika anledningar.
OfarligTesla skrev:Tror E-tron kommer sälja bra, den är ju en helt vanlig Audi utan allt för mycket häftiga saker förutom att den går på el.
Laban skrev:OfarligTesla skrev:Tror E-tron kommer sälja bra, den är ju en helt vanlig Audi utan allt för mycket häftiga saker förutom att den går på el.
Den är inte lite för dyr med tanke på att den just är en helt vanlig Audi ?
Och jag ställer mig tveksam till en modell med mindre batteripack med tanke på räckvidden på nuvarande modell.
Verdi skrev:Laban skrev:OfarligTesla skrev:Tror E-tron kommer sälja bra, den är ju en helt vanlig Audi utan allt för mycket häftiga saker förutom att den går på el.
Den är inte lite för dyr med tanke på att den just är en helt vanlig Audi ?
Och jag ställer mig tveksam till en modell med mindre batteripack med tanke på räckvidden på nuvarande modell.
Kolla prislistan på Q7... Folk verkar tro att man ska få en stor elbil för samma pris som en mellanklass kombi med minsta motorn.
helix skrev:Snabbladdning av E-tron på 175kW-laddare (Fortum i Kristinehamn) från 1% -> 100%
Användare som besöker denna kategori: Albin, bjelkeman, Zalman3 och 4 gäster