Moderator: Redaktion
Robertrimmevik skrev:Laddare var inte enkelt heller när jag pratade med elektriker. Men nu är en Garo 22kw beställd.
Nej jag kommer bara kunna ha 11kwh.Nilp skrev:Robertrimmevik skrev:Laddare var inte enkelt heller när jag pratade med elektriker. Men nu är en Garo 22kw beställd.
Kan du ladda med 22kWh på din E-tron. Har hittills aldrig sett det tillvalet i konfiguratorn. Eller är det ett tillbehör som säljaren kunnat fixa separat? Är det någon E-tron förare här som har 22kWh eller haft möjlighet att beställa det?
NiclasS skrev:Kör nu på morgonen Stockholm - Filipstad och laddar just nu på IONITY i Örebro.
35.1 kWh per 100 km i snitt. Har legat 20-30 km/h över laglig hastighet men tycker ändå den dragit förvånansvärt mycket. Tidigare resor har den legat runt 30 så här års. För en gångs skull förvärmde jag även bilen hemma med laddkabeln i.
NiclasS skrev:Kör nu på morgonen Stockholm - Filipstad och laddar just nu på IONITY i Örebro.
35.1 kWh per 100 km i snitt. Har legat 20-30 km/h över laglig hastighet men tycker ändå den dragit förvånansvärt mycket. Tidigare resor har den legat runt 30 så här års. För en gångs skull förvärmde jag även bilen hemma med laddkabeln i.
Robertrimmevik skrev:Vilket tryck brukar ni ha i däcken?
Och hur högt bör man inte gå på vinterdäcken?(med tanke på väggrepp och slitage på däcket)
Användare som besöker denna kategori: Elexotico, Fredrik j, Koriander, MWall, Off Grid Byggaren, Yeahman82, Zalman3 och 24 gäster