Att folk klagar på nymodigheter är nog en kombination av att de första versionerna av ny teknik kanske inte alltid gjorts perfekt från start, men en annan del är nog även att vi användare är invanda och konservativa i hur saker skall vara.Off Grid Byggaren skrev:Jag hade en lånebil med virtuella speglarna.Moelito skrev:+1, jag har inga problem med de heller, visst, tog någon vecka att vänja sig första gången.Robertrimmevik skrev:Är klart nöjd över de virtuella speglarna. Vi kommer nog att få se mer av sådana om några år. Och då inte mest för luftmotståndet utan mer i form av teknikutveckling.mati skrev:Ojojoj, fungerar de virtuella speglarna så bra alltså?HelectriC skrev:Någon som har beställt detta som extrautrustning![]()
Jag är för evigt tacksam att jag stod på mig och inte lyssnade på säljaren när jag beställde min bil.
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Första timmarna kändes det väldigt ovant, men efter några dagar gillade jag dem riktigt bra. Skulle jag speca en ny e-tron idag hade jag nog valt till dem.
Minns att det var ovant i början när vi körde vår M3 att det var väldigt ovan att inte ha hastigheten direkt rakt bakom ratten, eller som heads up som jag då kikade på som eftermarknadstillbehör. Men man vande sig rätt snabbt, och idag tycker jag att det är 100% naturligt att ha hastigheten i blickfånget lite till höger om ratten. Har idag inget som helst behov av varken heads up eller annan mätare rakt fram.
Kan tänka mig att det är samma sak som ni utan backspeglar gått igenom. Lite ovant första veckorna, men sedan reflekterar man inte ens över det.
Vanans makt är stor, men det är ibland ändå lättare att vänja om sig än vad man trott i början.