Mickep skrev:När jag ber om offert har jag fått 7%+ utan att ens vara i närheten av någon förhandling.
Är det privat och på en id4? Vanliga 1st eller 1st Max?
Moderator: Redaktion
Mickep skrev:När jag ber om offert har jag fått 7%+ utan att ens vara i närheten av någon förhandling.
taliz skrev:Fungerar appen för ID3 bra?
För eGolfen funkade den nästan alltid. För Zoen ytterst sällan.
Här är en med ID4 som fått problem(ska väl vara samma som ID3):
Störigt om det inte funkar, särskilt på vintern.
Zalman3 skrev:pingflood skrev:Hur fungerar det med LRF rabatten, måste man bedriva skogsbruk eller liknande för att kvalificera för företagarrabatten?
Alla skogsägare kan bli medlemmar i LRF.
Davidswe skrev:taliz skrev:Fungerar appen för ID3 bra?
Hej
Man önskar väl att appen ska funka bättre. Oftas visar appen lägre % på batteriet än vad bilen säger. Har en skillnad på ca 3-7% ibland och andra gånger visar den samma som i bilen.
När jag laddar så kan jag följa hur % ändras/ökar och det har stämt dom gångerna jag har jämfört bil och app.
Sen ibland så har appen ingen koppling till bilen osv.
Kan starta ventilationen från appen men det funkar bara för mig när bilen laddas. Så gissar att det är så det ska vara.
Leo skrev:Rabattglada Zalman3 skrev ”Alla skogsägare kan bli medlemmar i LRF”...
Så först måste man köpa lite skog för att bli skogsägare och sen betala en årlig medlemsavgift på 2000kr och uppåt (beroende på storlek och omsättning). Allt för att kunna få åtnjuta den ofta nämnda ”LRF-rabatten”.
chaffis75 skrev:Davidswe skrev:taliz skrev:Fungerar appen för ID3 bra?
Hej
Man önskar väl att appen ska funka bättre. Oftas visar appen lägre % på batteriet än vad bilen säger. Har en skillnad på ca 3-7% ibland och andra gånger visar den samma som i bilen.
När jag laddar så kan jag följa hur % ändras/ökar och det har stämt dom gångerna jag har jämfört bil och app.
Sen ibland så har appen ingen koppling till bilen osv.
Kan starta ventilationen från appen men det funkar bara för mig när bilen laddas. Så gissar att det är så det ska vara.
Detta är löst i 783 mjukvaran (bilens mjukvara) ..
Tidigare mjukvara så avrundas alltid värdet ner till närmaste 5% intervall (mm säger man så?)
Användare som besöker denna kategori: Kubi och 11 gäster