Moderator: Redaktion
Oykkh47 skrev:Vad tror ni priset blir. Hört att man bara kan leasa den via care by volvo nu i första vågen. 7000-8000kr i månaden och jag bokar en idag
Jag tror det. Men inte säker. Om dom ska göra det på sina plug in hybrider så lär dom nog göra det på denna med.. hoppas att båda alternativen finns. Men deras VD nämnde väl att i framtiden ville man bara leasa ut sina bilar. Samt nu i början när det är låg produktions volym. Då tar man bara kunder som kan och vill betala mycket. Dom tjänar väl inte så mycket att sälja sina bilar kontant längre? Hellre låsa upp kunden på olika finasierngslösningar?chaffis75 skrev:Oykkh47 skrev:Vad tror ni priset blir. Hört att man bara kan leasa den via care by volvo nu i första vågen. 7000-8000kr i månaden och jag bokar en idag
Låter väldigt tråkigt om de är så.. Jag är totalt ointresserad i sådana fall.
Oykkh47 skrev:Vad tror ni priset blir. Hört att man bara kan leasa den via care by volvo nu i första vågen. 7000-8000kr i månaden och jag bokar en idag
Användare som besöker denna kategori: termosen och 9 gäster