VW to open ID.4 electric SUV orders in September with $100 deposit.
VW has confirmed that it is going with an online reservation with deposit system for the ID.4 electric SUV launch. Orders open next month with a $100 deposit.
Tror du gör helt rätt i det En av de saker som jag gillar med att ha en bil från VW är att
Vi har flera handlare/verkstäder inom 10-15 min med bil. Man kan också åka dit å prata med dom. De svarar till och med i telefon. Jag vet att det kan låta lite konstigt men efter 3 år med en Tesla så känns det helt overkligt. De är t om intresserad av att byta in en VW bil till en ny VW bil. Känns också lite ovant men ska såklart vara självklart. Känns som när man väl har köpt en Tesla så är man plötsligt ointressant. Verkar som att de inte vill ha återkommande kunder. I alla fall den Väldigt tydliga signalen dom sände till mig.
Tror du gör helt rätt i det En av de saker som jag gillar med att ha en bil från VW är att
Vi har flera handlare/verkstäder inom 10-15 min med bil. Man kan också åka dit å prata med dom. De svarar till och med i telefon. Jag vet att det kan låta lite konstigt men efter 3 år med en Tesla så känns det helt overkligt. De är t om intresserad av att byta in en VW bil till en ny VW bil. Känns också lite ovant men ska såklart vara självklart. Känns som när man väl har köpt en Tesla så är man plötsligt ointressant. Verkar som att de inte vill ha återkommande kunder. I alla fall den Väldigt tydliga signalen dom sände till mig.
Till syvende och sist är det väl ändå produkten man använder varje dag som är viktigast?
Det spelar ingen roll hur bra kundsupport Nokia eller Lenovo har, eller hur usel Apples är. Jag väljer ändå alltid Apple.
Tror du gör helt rätt i det En av de saker som jag gillar med att ha en bil från VW är att
Vi har flera handlare/verkstäder inom 10-15 min med bil. Man kan också åka dit å prata med dom. De svarar till och med i telefon. Jag vet att det kan låta lite konstigt men efter 3 år med en Tesla så känns det helt overkligt. De är t om intresserad av att byta in en VW bil till en ny VW bil. Känns också lite ovant men ska såklart vara självklart. Känns som när man väl har köpt en Tesla så är man plötsligt ointressant. Verkar som att de inte vill ha återkommande kunder. I alla fall den Väldigt tydliga signalen dom sände till mig.
Till syvende och sist är det väl ändå produkten man använder varje dag som är viktigast?
Det spelar ingen roll hur bra kundsupport Nokia eller Lenovo har, eller hur usel Apples är. Jag väljer ändå alltid Apple.
Du har hel rätt, vem ser att du får hjälp om du behöver? Det är viktigare är att det står en fin dyr bil på garageuppfarten än att den fungerar som den ska .
Tror du gör helt rätt i det En av de saker som jag gillar med att ha en bil från VW är att
Vi har flera handlare/verkstäder inom 10-15 min med bil. Man kan också åka dit å prata med dom. De svarar till och med i telefon. Jag vet att det kan låta lite konstigt men efter 3 år med en Tesla så känns det helt overkligt. De är t om intresserad av att byta in en VW bil till en ny VW bil. Känns också lite ovant men ska såklart vara självklart. Känns som när man väl har köpt en Tesla så är man plötsligt ointressant. Verkar som att de inte vill ha återkommande kunder. I alla fall den Väldigt tydliga signalen dom sände till mig.
Till syvende och sist är det väl ändå produkten man använder varje dag som är viktigast?
Det spelar ingen roll hur bra kundsupport Nokia eller Lenovo har, eller hur usel Apples är. Jag väljer ändå alltid Apple.
Du har hel rätt, vem ser att du får hjälp om du behöver? Det är viktigare är att det står en fin dyr bil på garageuppfarten än att den fungerar som den ska .
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Å andra sidan kan ett trevligt produkt bli uselt, med usel support.
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Å andra sidan kan ett trevligt produkt bli uselt, med usel support.
Faktiskt inte. Jag har haft problem med apples support, de har gjort mig rosenrasande. Men produkten som sådan är fortfarande överlägsen allt annat.
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Har en sån som inte strulat en enda gång på 2,5år men jag vill ändå byta ut den så fort det bara går
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Har en sån som inte strulat en enda gång på 2,5år men jag vill ändå byta ut den så fort det bara går
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Har en sån som inte strulat en enda gång på 2,5år men jag vill ändå byta ut den så fort det bara går
Då är den inte bättre än allt annat helt enkelt..
Nej precis, har aldrig sagt att den är det.
Sedan är det frågan om var och en tycker. Finns här rätt många som tycker att Model S är bättre än allt annat och du tycker att din Model 3 är det.
Mycket tyckandet kan jag tycka
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Givetvis ska man ha en bra produkt med bra support.
Vilket jag fått med Tesla.
Av alla bilmärken som jag haft är det bara Toyota som kommit upp i den kvalité och service som jag fått av Tesla.
Och som resande i Norrland är det viktigt att jag kan lita på min bil.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Givetvis ska man ha en bra produkt med bra support.
Vilket jag fått med Tesla.
Av alla bilmärken som jag haft är det bara Toyota som kommit upp i den kvalité och service som jag fått av Tesla.
Och som resande i Norrland är det viktigt att jag kan lita på min bil.
Givetvis, och samma här. Allt har fungerat klockrent med SC.
Tråkigt att vissa alltid skall insinuera att Tesla är dåliga, särskilt när de själva inte har någon som helst erfarenhet. De har läst på ett forum att "så är det".
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Givetvis ska man ha en bra produkt med bra support.
Vilket jag fått med Tesla.
Av alla bilmärken som jag haft är det bara Toyota som kommit upp i den kvalité och service som jag fått av Tesla.
Och som resande i Norrland är det viktigt att jag kan lita på min bil.
Givetvis, och samma här. Allt har fungerat klockrent med SC.
Tråkigt att vissa alltid skall insinuera att Tesla är dåliga, särskilt när de själva inte har någon som helst erfarenhet. De har läst på ett forum att "så är det".
Om du menar mig så ska du veta att jag läst mycket på nätet (inte bara här på forumet)men har också 6 vänner som kör Tesla. Att påstå som du att man inte vet något för att man inte äger en Tesla är ganska konstigt.
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Givetvis ska man ha en bra produkt med bra support.
Vilket jag fått med Tesla.
Av alla bilmärken som jag haft är det bara Toyota som kommit upp i den kvalité och service som jag fått av Tesla.
Och som resande i Norrland är det viktigt att jag kan lita på min bil.
Bästa läget är att slippa ha att göra med supporten, både för producenten och för konsumenten.
Varje kontakt med supporten innebär dock en kontakt med en människa i slutändan och denna människa kan vara på olika humör oavsett vilken uppbackning och utbildning som ligger bakom.
Min egna erfarenheter har gett mig erfarenhet är att Tesla haft mycket bra support för mig och Toyota-verkstaden inte gav mig någon direkt hjälp och gav mig en känsla att vara lurad efter varje besök. Bägge dessa verkstäder ligger geografiskt rätt nära varandra (mindre än en kilometer). Jag har dock även märkt att ej märkesknutna verkstäder för avgasbilar har blivit bättre på support idag mot för 5 år sedan och t.ex. kan ge prisuppgifter innan, håller vad de lovar och gör ett bra jobb.
Ska bli intressant när det börjar komma elbilsverkstäder som inte är märkesknutna.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tror du gör helt rätt i det En av de saker som jag gillar med att ha en bil från VW är att
Vi har flera handlare/verkstäder inom 10-15 min med bil. Man kan också åka dit å prata med dom. De svarar till och med i telefon. Jag vet att det kan låta lite konstigt men efter 3 år med en Tesla så känns det helt overkligt. De är t om intresserad av att byta in en VW bil till en ny VW bil. Känns också lite ovant men ska såklart vara självklart. Känns som när man väl har köpt en Tesla så är man plötsligt ointressant. Verkar som att de inte vill ha återkommande kunder. I alla fall den Väldigt tydliga signalen dom sände till mig.
Till syvende och sist är det väl ändå produkten man använder varje dag som är viktigast?
Det spelar ingen roll hur bra kundsupport Nokia eller Lenovo har, eller hur usel Apples är. Jag väljer ändå alltid Apple.
Om jag blir tvungen att använda en kundsupport så får varumärket en törn för mig. Vad använder ni apples kundsupport till?
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Å andra sidan kan ett trevligt produkt bli uselt, med usel support.
Precis, och vem säger att en ID4 är en usel produkt? Det är ganska magstarkt att påstå det när bilen inte ens har visats för allmänheten.
Enda referensen jag har är e-Golfen. Och bortsett från att den inte haft minsta lilla fel efter över 5000 mil och 2,5 år så är det faktiskt en mycket trevlig bil att köra och äga. Bästa bilen jag någonsin haft skulle jag vilja påstå. Om ID4 bara kommer i närheten av e-Golfen så är det garanterat ingen dålig bil.
Jag har f ö hellre en bil som krånglar men där support och service är bra än en bil som krånglar sällan men där supporten är obefintlig. Förr eller senare får man problem och då står man där utan hjälp.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Poängen var att en usel produkt fortfarande är usel hur trevlig supporten än är.
Jag har hellre en fantastisk produkt som fungerar bättre än allt annat, och sällan strular.
Å andra sidan kan ett trevligt produkt bli uselt, med usel support.
Precis, och vem säger att en ID4 är en usel produkt? Det är ganska magstarkt att påstå det när bilen inte ens har visats för allmänheten.
Enda referensen jag har är e-Golfen. Och bortsett från att den inte haft minsta lilla fel efter över 5000 mil och 2,5 år så är det faktiskt en mycket trevlig bil att köra och äga. Bästa bilen jag någonsin haft skulle jag vilja påstå. Om ID4 bara kommer i närheten av e-Golfen så är det garanterat ingen dålig bil.
Jag har f ö hellre en bil som krånglar men där support och service är bra än en bil som krånglar sällan men där supporten är obefintlig. Förr eller senare får man problem och då står man där utan hjälp.
Håller med till 100 % angående e-golf. Klart underskattad bil förutsatt att man inte har behov av att köra > 50 mil/dag. Jämfört med M3 är den så fri från vägbuller även i motorvägsfart.