Hämtat ut en ny elbil idag

Här diskuterar vi elektriska fordon av alla slag

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Hämtat ut en ny elbil idag

Inlägg av martinot »

nx00 skrev:
Ser inte dum ut, bättre byggkvalitet än Tesla!
*LOL* :lol:
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
MartinEmil
Teslaägare
Inlägg: 32
Blev medlem: 29 jun 2020 21:22
Ort: Malmö

Re: Hämtat ut en ny elbil idag

Inlägg av MartinEmil »

Jamen kan den prutta?
Användarvisningsbild
mati
elbilist
Inlägg: 17037
Blev medlem: 22 mar 2016 10:08
Ort: Götene

Re: Hämtat ut en ny elbil idag

Inlägg av mati »

MartinEmil skrev:
Jamen kan den prutta?
Säkert om du kör över en pruttkudde.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Hämtat ut en ny elbil idag

Inlägg av martinot »

Än så länge så har jag inte hittat några sådana ljud, men jobbar på det. Nintendo kanske dock är lite allvarligare, och har eventuellt inte lika mycket humor som Tesla... :D
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Hämtat ut en ny elbil idag

Inlägg av Svenssons »

martinot skrev:
Än så länge så har jag inte hittat några sådana ljud, men jobbar på det. Nintendo kanske dock är lite allvarligare, och har eventuellt inte lika mycket humor som Tesla... :D
Kan man alltså inte koppla en spelkontroll till den och spela bilspel som man kan på Tesla?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Hämtat ut en ny elbil idag

Inlägg av martinot »

Svenssons skrev:
martinot skrev:
Än så länge så har jag inte hittat några sådana ljud, men jobbar på det. Nintendo kanske dock är lite allvarligare, och har eventuellt inte lika mycket humor som Tesla... :D
Kan man alltså inte koppla en spelkontroll till den och spela bilspel som man kan på Tesla?
Tyvärr inte prutta (vad jag kunnat hitta), annars så. :)

https://www.nintendo.se/spel/nintendo-s ... -mario-set



M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Skriv svar