SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Här diskuterar vi elektriska fordon av alla slag

Moderator: Redaktion

iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

Eftersom det inte tagits initiativ till ett nytt upplägg för SECC 2021 föreslår jag att vi kör en repris på förra årets lyckade event. Vi startar från Sankt Knuts torg i Ystad kl. 13 den 30 juli och kör tillbaka från Torget i Haparanda kl. 11 den 1 Augusti, med gemensam middag i Haparanda på kvällen den 31 juli för de som så önskar. Det har kommit ut nya elbilar på marknaden och Tesla såväl som andra laddoperatörer har uppgraderat sina laddnätverk. Det finns med andra ord goda förutsättningar att slår rekord, både på de enskilda delsträckorna och den sammanlagda resan!

För att det ska kännas mödan värt skulle det vara trevligt om vi fick minst fem startande ekipage i Ystad, som sen kunde sammanstråla för gemensam middag i Haparanda. Det skulle vara bra att få med i alla fall ett par Teslor, så vi övriga får en ”benchmark” att förhålla oss till.

Skriv här i tråden om ni är intresserade av att delta och med vilken bil , så uppdaterar jag inlägget efterhand.

Preliminär deltagarlista


iAkita – Volkswagen ID4 1st Max -21
Daven - Tesla Model 3 SR+ -20
Robin_j - Tesla Model S p85+ - 14
ReNewAble - Tesla Model 3 LR -20
Leo + Lator - Skoda Enyaq iv80 RWD -21
Wilson - Audi eTron 50 -20
Segelflygaren - Tesla Model 3 LR -21 (18" Aero med stora Panasonic batteriet)
Joel80 - Polestar 2 awd
Senast redigerad av iAkita, redigerad totalt 11 gång.
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19529
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Bjelke »

Ska banne mig kolla med sambon, hon har också varit sugen ända sedan det första rejset då Jaguaren
var med (och bröt i Söderhamn typ) och ville fråga Ida (hon som körde Jaguaren då) om vi inte skulle göra
om det för att se hur den egentligen skulle prestera :)
Fast nu skulle det väl bli med min guldiga såklart :mrgreen: jag har ju precis varit ner och köpt en
uppsättning med 19-tummare också, så nu ska den bli tystare och snålare :) (tack @Alzie :) )
Vi hade ändå tänkt ta en sväng till Skåne snart också…
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
Generalbogge
Teslaägare
Inlägg: 972
Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
Ort: Södra Sandby

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Generalbogge »

Vet ännu inte om jag kan. 13-15 går i alla fall inte. Men hade varit otroligt kul att försöka försvara titeln :)
Model S 90D -2017 Titanium
Användarvisningsbild
Generalbogge
Teslaägare
Inlägg: 972
Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
Ort: Södra Sandby

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Generalbogge »

Ska dessutom göra CCS-uppgraderingen på fredag, så det öppnar ju upp lite fler laddmöjligheter. Och snabbare laddning dessutom.
Model S 90D -2017 Titanium
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Zalman3 »

iAkita skrev:
Eftersom det inte tagits initiativ till ett nytt upplägg för SECC 2021 föreslår jag att vi kör en repris på förra årets lyckade event. Det har kommit ut nya elbilar på marknaden och Tesla såväl som andra laddoperatörer har uppgraderat sina laddnätverk. Det finns med andra ord goda förutsättningar att slår rekord, både på de enskilda delsträckorna och den sammanlagda resan!

För att det ska kännas mödan värt skulle det vara trevligt om vi fick minst fem startande ekipage i Ystad, som sen kunde sammanstråla för gemensam middag i Haparanda. Det skulle vara bra att få med i alla fall ett par Teslor, så vi övriga får en ”benchmark” att förhålla oss till. Mina förslag på datum är 30 juli – 1 Augusti, 6-8 augusti, eller 13-15 augusti.

Skriv här i tråden om ni är intresserade av att delta, med vilken bil och vilka datum som passar bäst, så uppdaterar jag inlägget efterhand. Är det inte tillräckligt många intresserade som anmäler sig under helgen så skippar jag det och kör till Belgien och kollar på Formel 1 lite senare i augusti istället :)

Deltagarlista


iAkita – ID4 1st Max (kan alla helger)
Bra initiativ!
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare
Inlägg: 4193
Blev medlem: 05 mar 2014 22:37
Ort: Östersund/Vila Franca do Campo, Azores.

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av lator »

Är det bara jag som vill utveckla detta till något som ger mera tillbaka? Att man kan köra Ystad - Haparanda nästan lika fort med en eldriven bil som med en bensindriven är ju inget som man förundras över längre. Det enda som det hänger på är hur snabbt laddar bilen, hur hög effekt ger laddarna och är det kö till laddarna?
Det som jag vill åstadkomma är lite mera konsumentinformation. Funkar det om man inte åker E4? Finns det områden i Sverige som det helt enkelt inte fungerar att åka eldrivet i? Är Tesla det enda som funkar i inlandet? Har vi en total vinningsinriktning på utplaceringen av laddare? Har bidragssvängen gett något resultat?

Mitt förslag till utmaning är som jag tidigare har sagt: Göteborg - Karesuando ToR.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Användarvisningsbild
Leo
Teslaägare
Inlägg: 3188
Blev medlem: 15 feb 2015 18:58
Ort: Enskede

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Leo »

Huvudstäderna runt Stockholm-Köpenhamn-Oslo-Norge upp och sen via Haparanda till Helsingfors -Vasa-Umeå-Stockholm? Kan nog bli stökigt med Corona så bättre annat år.
Nu: BMW i4 eDrive40 700mil, Seat Mii 800mil, Tesla Roadster 250mil.
Fd:MG5 850mil, MYLR 900mil, Kia EV6+ 1500mil, Skoda Enyaq iV80 2000mil, VW ID3 1100mil, Kia eNiro 3700mil, X100D-17 1500mil, P85-14 3000mil, 4xe-Golf 8700mil, e-up 2000mil
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

Det skulle ju vara väldigt roligt om vi fick med oss en iPace och titelförsvararen! Bjelke och Generalbogge, skriv här igen när ni bestämt er så lägger jag till er till deltagarlistan. Det verkade i den andra tråden som det var någon med en Model 3 SR+ som var intresserad också. Det skulle vara toppen eftersom vi inte hade med oss en sån senast.

@Lator, det står dig naturligtvis fritt att arrangera en resa från Göteborg till Karesuando och tillbaka istället. Jag skulle inte alls ta illa upp men då börjar det bli hög tid att ta tag i det. Under tiden låter jag denna tråd ligga kvar för att kolla intresset. Hellre en repris än ingenting alls. Jag tycker dessutom att det finns ett värde i att visa att utvecklingen hela tiden går framåt, med fler elbilar och laddställen. Det kan bli en ny klassiker i bilsammanhang!
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
EnTraktor
Teslaägare
Inlägg: 2076
Blev medlem: 18 mar 2015 21:12
Ort: Tyresö
Referralkod: ts.la/mikael25

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av EnTraktor »

Kör hårt så länge ni kör långsammare än 19 h och 58 min :D :D :D
S - 2017 Tesla S100D Deep Blue - AP3/FSD (SÅLD)
3 - 2019 Tesla 3LR White - AP3 (Till salu)
X - 2019 Tesla XP100DL White - AP3 (Till salu)
Y - 2021 Tesla YLR White - AP3 (Till salu)
Y - 2022 Tesla YLR Quicksilver - AP3
Användarvisningsbild
EnTraktor
Teslaägare
Inlägg: 2076
Blev medlem: 18 mar 2015 21:12
Ort: Tyresö
Referralkod: ts.la/mikael25

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av EnTraktor »

Skulle vara kul att få med TeslaBjörn.
S - 2017 Tesla S100D Deep Blue - AP3/FSD (SÅLD)
3 - 2019 Tesla 3LR White - AP3 (Till salu)
X - 2019 Tesla XP100DL White - AP3 (Till salu)
Y - 2021 Tesla YLR White - AP3 (Till salu)
Y - 2022 Tesla YLR Quicksilver - AP3
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

EnTraktor skrev:
Skulle vara kul att få med TeslaBjörn.
Vilken rolig idé, jag skriver och frågar honom. Kanske kan man iallafall få honom att uppmärksamma det på sin Youtube-kanal. Men då måste det först vara fler än jag som är villiga att ställa upp. Annars blir det inte mycket till tävling.
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
Lophornis
Teslaägare
Inlägg: 687
Blev medlem: 30 aug 2016 21:09
Referralkod: ts.la/tomas4789

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Lophornis »

iAkita skrev:
EnTraktor skrev:
Skulle vara kul att få med TeslaBjörn.
Vilken rolig idé, jag skriver och frågar honom. Kanske kan man iallafall få honom att uppmärksamma det på sin Youtube-kanal. Men då måste det först vara fler än jag som är villiga att ställa upp. Annars blir det inte mycket till tävling.
Får du med TeslaBjörn då ställer jag upp med min ioniq 28kWh igen.
Tesla Model 3 LR 2021
Ioniq 28kWh (såld)
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

Lophornis skrev:
iAkita skrev:
EnTraktor skrev:
Skulle vara kul att få med TeslaBjörn.
Vilken rolig idé, jag skriver och frågar honom. Kanske kan man iallafall få honom att uppmärksamma det på sin Youtube-kanal. Men då måste det först vara fler än jag som är villiga att ställa upp. Annars blir det inte mycket till tävling.
Får du med TeslaBjörn då ställer jag upp med min ioniq 28kWh igen.
Det blir nog svårt att övertyga honom om det inte finns ett antal anmälda deltagare först. Vi får se om det blir något av det, intresset verkar svalt.
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Zalman3 »

iAkita skrev:
Lophornis skrev:
iAkita skrev:
EnTraktor skrev:
Skulle vara kul att få med TeslaBjörn.
Vilken rolig idé, jag skriver och frågar honom. Kanske kan man iallafall få honom att uppmärksamma det på sin Youtube-kanal. Men då måste det först vara fler än jag som är villiga att ställa upp. Annars blir det inte mycket till tävling.
Får du med TeslaBjörn då ställer jag upp med min ioniq 28kWh igen.
Det blir nog svårt att övertyga honom om det inte finns ett antal anmälda deltagare först. Vi får se om det blir något av det, intresset verkar svalt.
Får du med Björn Nyland ställer jag upp!
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
Daven
Teslaägare
Inlägg: 461
Blev medlem: 12 mar 2019 08:44

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Daven »

Jag hoppas att det är fler som är sugna och vill hänga på så att det kan bli ett gäng bilar likt förra året, så att detta kan bli av.
Jag kan antagligen den första helgen så jag anmäler mig med min SR+ -19. :D Måste dock dubbelkolla innan jag kan ge 100% besked.

Så jag har förstått det rätt så är uppresan fredag och tillbaka söndag?
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

Daven skrev:
Jag hoppas att det är fler som är sugna och vill hänga på så att det kan bli ett gäng bilar likt förra året, så att detta kan bli av.
Jag kan antagligen den första helgen så jag anmäler mig med min SR+ -19. :D Måste dock dubbelkolla innan jag kan ge 100% besked.

Så jag har förstått det rätt så är uppresan fredag och tillbaka söndag?
Vad roligt, jag lägger till dig till den preliminära deltagarlistan så får vi hoppas att ytterligare några tillkommer. Jag har kollar intresset i några Facebook-grupper också. Det stämmer att vi startar i Ystad på fredag och kör tillbaka på söndag.
Lophornis skrev:
Får du med TeslaBjörn då ställer jag upp med min ioniq 28kWh igen.
Zalman3 skrev:
Får du med Björn Nyland ställer jag upp!
Jag har kontaktat Björn. Om han mot förmodan har tid och lust får ni baske mig stå för ert ord :)
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Zalman3 »

iAkita skrev:
Daven skrev:
Jag hoppas att det är fler som är sugna och vill hänga på så att det kan bli ett gäng bilar likt förra året, så att detta kan bli av.
Jag kan antagligen den första helgen så jag anmäler mig med min SR+ -19. :D Måste dock dubbelkolla innan jag kan ge 100% besked.

Så jag har förstått det rätt så är uppresan fredag och tillbaka söndag?
Vad roligt, jag lägger till dig till den preliminära deltagarlistan så får vi hoppas att ytterligare några tillkommer. Jag har kollar intresset i några Facebook-grupper också. Det stämmer att vi startar i Ystad på fredag och kör tillbaka på söndag.
Lophornis skrev:
Får du med TeslaBjörn då ställer jag upp med min ioniq 28kWh igen.
Zalman3 skrev:
Får du med Björn Nyland ställer jag upp!
Jag har kontaktat Björn. Om han mot förmodan har tid och lust får ni baske mig stå för ert ord :)
Bra jobbat!
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Inlägg: 14700
Blev medlem: 08 nov 2014 19:15
Referralkod: ts.la/lars74032

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av LarsL »

Vore kanske bra att låsa ett datum? Verkar vara 30/7-1/8 som är populärast?
Användarvisningsbild
Robin_j
Teslaägare
Inlägg: 175
Blev medlem: 17 maj 2018 06:30
Ort: Västerås
Referralkod: ts.la/robin14790

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av Robin_j »

Jag anmäler mig kan dock bara 30/7-1/8 :D
Tesla model s p85+ - 14
Model S P85+ 2014 pre autopilot (veteran bil) med openpilot o dragkrok
Model X long range 2019 (renoverings objekt)
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

Robin_j skrev:
Jag anmäler mig kan dock bara 30/7-1/8 :D
Tesla model s p85+ - 14
Topppen! Då tycker jag vi spikar den 30/7-1/8.

Det hade varit kul att få med iallafall ett par bilar till. Finns det verkligen ingen med en Model 3 LR eller Model S/X Raven som vill ställa upp och göra ett rekordförsök? Även bilar som till exempel iPace, Polestar 2, e-Tron och ID3 hade varit roligt att ha med på resan. Det går naturligtvis bra att bara köra åt ena hållet om man så önskar.
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
fth
Teslaägare
Inlägg: 7005
Blev medlem: 30 mar 2017 16:25
Ort: Stockholm
Referralkod: ts.la/fredrik8071

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av fth »

iAkita skrev:
Robin_j skrev:
Jag anmäler mig kan dock bara 30/7-1/8 :D
Tesla model s p85+ - 14
Topppen! Då tycker jag vi spikar den 30/7-1/8.

Det hade varit kul att få med iallafall ett par bilar till. Finns det verkligen ingen med en Model 3 LR eller Model S/X Raven som vill ställa upp och göra ett rekordförsök? Även bilar som till exempel iPace, Polestar 2, e-Tron och ID3 hade varit roligt att ha med på resan. Det går naturligtvis bra att bara köra åt ena hållet om man så önskar.
Jag är sugen, iofs ingen Raven, men X90 2016 iaf, om det klaffar med våra planer så hänger jag på.

/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

fth skrev:
iAkita skrev:
Robin_j skrev:
Jag anmäler mig kan dock bara 30/7-1/8 :D
Tesla model s p85+ - 14
Topppen! Då tycker jag vi spikar den 30/7-1/8.

Det hade varit kul att få med iallafall ett par bilar till. Finns det verkligen ingen med en Model 3 LR eller Model S/X Raven som vill ställa upp och göra ett rekordförsök? Även bilar som till exempel iPace, Polestar 2, e-Tron och ID3 hade varit roligt att ha med på resan. Det går naturligtvis bra att bara köra åt ena hållet om man så önskar.
Jag är sugen, iofs ingen Raven, men X90 2016 iaf, om det klaffar med våra planer så hänger jag på.

/fth
Ju fler olika bilar desto bättre! Ska jag lägga till dig i listan så kan du höra av dig om det inte funkar?
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Användarvisningsbild
ReNewAble
Teslaägare
Inlägg: 391
Blev medlem: 08 feb 2020 08:25
Ort: Malmö

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av ReNewAble »

Jag är på! Model 3 LR AWD från mars 2020 så varianten med 560km WLTP, 19” sommarhjul.
Model Y LR AWD 2021
Model 3 LR AWD 19” 2020
BMW i3 94Ah REX 2018 (såld)
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av martinot »

iAkita skrev:
Robin_j skrev:
Jag anmäler mig kan dock bara 30/7-1/8 :D
Tesla model s p85+ - 14
Topppen! Då tycker jag vi spikar den 30/7-1/8.

Det hade varit kul att få med iallafall ett par bilar till. Finns det verkligen ingen med en Model 3 LR eller Model S/X Raven som vill ställa upp och göra ett rekordförsök? Även bilar som till exempel iPace, Polestar 2, e-Tron och ID3 hade varit roligt att ha med på resan. Det går naturligtvis bra att bara köra åt ena hållet om man så önskar.
Allra mest spännande hade ju varit att få med Helectric, eller någon annan med de nya E-GMP-bilarna som verkar vara enormt effektiva. Speciellt gällande laddtider så verkar de slå även det "gamla" gardet Tesla, e-tron och Taycan (kanske dock inte fullt lika energisnåla som ID-bilarna och Tesla - så blir kul match).

Så kan ni locka med någon Hyundai Ioniq 5 eller Kia EV6 så hade det ju lyft racet till något riktigt spännande och intressant. Tror Tesla kan få god konkurrens och möjlighet att tappa #1 då.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
iAkita
elbilist
Inlägg: 2523
Blev medlem: 11 dec 2016 21:15

Re: SECC 2021: Ystad - Haparanda, Haparanda – Ystad?

Inlägg av iAkita »

ReNewAble skrev:
Jag är på! Model 3 LR AWD från mars 2020 så varianten med 560km WLTP, 19” sommarhjul.
Gött, då är vi minst fyra, kanske fem om fth ställer upp med sin Model X! Det är inte försent för övriga att anmäla sig. Ska bli intressant att se vad Model 3 LR kan prestera.
BMW i4 M50 -24
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Skriv svar