Kom ihåg att tyskarna skriver datumet dag-månad-år. Så när Diess skriver 03/09/22 finns en inte försumbar risk att han menar 3 september och inte 9 mars. Just sayin'...
Sant, men väldigt mycket hittills har ju pekat på presentation q1 i år så jag väljer att tro på detta
Sen låter ju tillverkning i slutet av året i både Europa och USA mer åt det pessimistiska hållet gällande leverans.
Kom ihåg att tyskarna skriver datumet dag-månad-år. Så när Diess skriver 03/09/22 finns en inte försumbar risk att han menar 3 september och inte 9 mars. Just sayin'...
Sant, men väldigt mycket hittills har ju pekat på presentation q1 i år så jag väljer att tro på detta
Sen låter ju tillverkning i slutet av året i både Europa och USA mer åt det pessimistiska hållet gällande leverans.
Kom ihåg att tyskarna skriver datumet dag-månad-år. Så när Diess skriver 03/09/22 finns en inte försumbar risk att han menar 3 september och inte 9 mars. Just sayin'...
Sant, men väldigt mycket hittills har ju pekat på presentation q1 i år så jag väljer att tro på detta
Sen låter ju tillverkning i slutet av året i både Europa och USA mer åt det pessimistiska hållet gällande leverans.
mati har, liksom jag och några till, varit med förr. Utfästelser om tider och priser brukar behövas ta med ett par skopor salt.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR
Den ser väldigt…. Japansk ut. Hoppas pris och förmånsvärde kan vara så pass bra att man kan leva med den kompromissen. För den ser ju inte så retro ut som man hade hoppats.
Den ser väldigt…. Japansk ut. Hoppas pris och förmånsvärde kan vara så pass bra att man kan leva med den kompromissen. För den ser ju inte så retro ut som man hade hoppats.
Men de där bilarna är väl fortfarande kamouflerade. Jag antar att det är fullt avsiktligt att de ser ut som bilar av andra märken. VW brukar göra så. De är rätt duktiga på det.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Men de där bilarna är väl fortfarande kamouflerade. Jag antar att det är fullt avsiktligt att de ser ut som bilar av andra märken. VW brukar göra så. De är rätt duktiga på det.
Det måste de rimligen vara - fronten är ju (för att använda ett uttryck en gammal arbetskollega brukade använda) fullkomligt grisful med den där kanten nedanför vindrutan. Så där måste det vara något man tills vidare inte vill visa.
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
Tyvärr så lär den ändå till slut inte bli lika retro som man hoppats på, dom lär ju inte
ändra apmycket på konstruktionen i det här läget, men hoppas gör man ju
Skitkul att det är mer på riktigt nu iaf!
Den ser väldigt…. Japansk ut. Hoppas pris och förmånsvärde kan vara så pass bra att man kan leva med den kompromissen. För den ser ju inte så retro ut som man hade hoppats.
Men de där bilarna är väl fortfarande kamouflerade. Jag antar att det är fullt avsiktligt att de ser ut som bilar av andra märken. VW brukar göra så. De är rätt duktiga på det.
Vi får hoppas på det. Den där fronten ser ut som en ledsen hundvalp.
Det är nog bara klistermärkena och tvåtonslack som skiljer. Runt lysena sitter breddningsklistermärken och det svarta "T" under/runt VW-märket ska bort. På sidorna sitter ett fusktanklock fram till vänster, bara klistermärke, man ser ju en som laddar på höger sida bak (the right side, which is the wrong side). Samt på sidornas nedre paneler sitter svarta body klistermärken. Formen är färdig, det kan jag slå vad om en liten peng. Nu gör de ju långfärdstester, de kan de inte ha "fel" aero. Litet konstigt att de fick de gamla dörrhandtagen från ID3 och inte de nyare från ID4.
feb 2019: Leaf 30 Tekna. Med vit lack.
sep 2020: ID. 3 1'st Plus. Med vit ratt...
Noterade tidigt att huven ser väldigt ”konstig” ut med ett väldigt stort utskjut från rutan (på prototyp-bilarna). Förhoppningsvis är det bara en maskering, har tyvärr lite svårt att avgöra på den produktionsfärdiga karossen om den också har den där ”konstiga” huven… Kollade senast idag på en T6.1:a och den har också en väldigt ”utskjutande” huv i överkant, precis som prototypen av BUZZ:en. Det syns bara från vissa vinklar, så risken (?) är väl att det kommer se ut sådär på den färdiga bilen