Bensinupproret

Här diskuterar vi om miljön i alla dess former

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Walker
Teslaägare
Inlägg: 2946
Blev medlem: 01 mar 2018 21:54
Ort: Köping

Re: Bensinupproret

Inlägg av Walker »

4dy skrev:
iAkita skrev:
tor-ake skrev:
Visste ni att vi hade mycket bredare toalettpapper innan EU? Det var över 12 centimeter förut, men för att spara papper och inte gynna pappersproducerande länder som sverige och finland så "standardiserade" man på 9cm.
Det var väl ett synnerligen klokt beslut i så fall. Har svårt att tänka mig att någon är så "bredbakad" så det inte är värt att spara 25% papper på den förändringen.

Du viker eller skrynklar alltså inte papperet? :shock: :?
Papper??? :roll: :lol:
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist
Inlägg: 10896
Blev medlem: 09 nov 2015 22:29

Re: Bensinupproret

Inlägg av Jerker »

Walker skrev:
4dy skrev:
iAkita skrev:
tor-ake skrev:
Visste ni att vi hade mycket bredare toalettpapper innan EU? Det var över 12 centimeter förut, men för att spara papper och inte gynna pappersproducerande länder som sverige och finland så "standardiserade" man på 9cm.
Det var väl ett synnerligen klokt beslut i så fall. Har svårt att tänka mig att någon är så "bredbakad" så det inte är värt att spara 25% papper på den förändringen.

Du viker eller skrynklar alltså inte papperet? :shock: :?
Papper??? :roll: :lol:
Rövsticka.PNG
12man
Teslaägare
Inlägg: 3030
Blev medlem: 21 jun 2014 13:40
Ort: Norrviken, Sollentuna

Re: Bensinupproret

Inlägg av 12man »

iAkita skrev:
tor-ake skrev:
Visste ni att vi hade mycket bredare toalettpapper innan EU? Det var över 12 centimeter förut, men för att spara papper och inte gynna pappersproducerande länder som sverige och finland så "standardiserade" man på 9cm.
Det var väl ett synnerligen klokt beslut i så fall. Har svårt att tänka mig att någon är så "bredbakad" så det inte är värt att spara 25% papper på den förändringen.
Om det är bredden på baken som styr pappersbreddsbehovet då har man ett större problem
ms 76132 "Eleamore"
Skriv svar