Toyotas nya satsning på vätgasbilar med förbränningsmotor

Här diskuterar vi om miljön i alla dess former

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Inlägg: 14700
Blev medlem: 08 nov 2014 19:15
Referralkod: ts.la/lars74032

Re: Toyotas nya satsning på vätgasbilar med förbränningsmoto

Inlägg av LarsL »

Jag har nog sammanlagt köat flera gånger för bensin än för laddning av el. Men då har jag så klart kört 5 gånger så mycket på bensin och dessutom måste man tanka på station varje gång, hemma är det ju aldrig kö till laddsladden.
Fredrik j
Inlägg: 10701
Blev medlem: 06 jun 2019 21:23

Re: Toyotas nya satsning på vätgasbilar med förbränningsmoto

Inlägg av Fredrik j »

LarsL skrev:
Jag har nog sammanlagt köat flera gånger för bensin än för laddning av el. Men då har jag så klart kört 5 gånger så mycket på bensin och dessutom måste man tanka på station varje gång, hemma är det ju aldrig kö till laddsladden.
Dom gånger jag köat för att tanka bensin har det varit för att det varit billigt. Men det var ju ganska länge sedan man jagade literpris.
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Inlägg: 14700
Blev medlem: 08 nov 2014 19:15
Referralkod: ts.la/lars74032

Re: Toyotas nya satsning på vätgasbilar med förbränningsmoto

Inlägg av LarsL »

Fredrik j skrev:
LarsL skrev:
Jag har nog sammanlagt köat flera gånger för bensin än för laddning av el. Men då har jag så klart kört 5 gånger så mycket på bensin och dessutom måste man tanka på station varje gång, hemma är det ju aldrig kö till laddsladden.
Dom gånger jag köat för att tanka bensin har det varit för att det varit billigt. Men det var ju ganska länge sedan man jagade literpris.
Hände rätt ofta när jag pendlade lite längre och tankade några gånger i veckan. Naturligtvis drog man ut på det tills det var på gränsen och då när man skulle hem vid 17 var soppan slut och det hade ju ”alla” andra det också och då blev det lätt kö.
Skriv svar