Märkligt hur man inte först implementerar ett fungerande betalsystem med kort. Sen efter detta testar ett nytt system.
Systemkillen på bee
"Jag killgissar att denna appen eller rfid är hur bra som helst"
Moderator: Redaktion
kontakten2 skrev:Märkligt hur man inte först implementerar ett fungerande betalsystem med kort. Sen efter detta testar ett nytt system.
Systemkillen på bee
LasseTM skrev:kontakten2 skrev:Märkligt hur man inte först implementerar ett fungerande betalsystem med kort. Sen efter detta testar ett nytt system.
Systemkillen på bee
Jag försvarar inte detta på något sätt då det minskar efterfrågan på elbilar eftersom laddningen blir krånglig men man måste ha en vis förståelse.
Att Visa/Mastercard/Amex tar avgifter är ganska känt, om någon åker in och laddar för 20-30:- och kortet tar 5:- i avgift för transaktionen förstår jag att de försöker undvika detta genom att samla allt till en räking.
PEHO skrev:Hur har laddningen kommit igång på OKQ8?
Tänkte på möjlighet till att tvätta eller skölja av bilen under laddningen skulle vara bra sätt att ta vara på laddtiden...
En annan sak, när jag laddade i Borlänge så gick jag in på Ok macken och tittade runt och hittade en smidig bra kortplånbok så det finns ju saker att göra när man laddar vid macken. Sen givet är snabb laddning.
Bra att ok satsar på el.
/peter
mikebike skrev:Jag fattar inte varför inte Volvo/Geely/Polestar/Tanka inte har byggt laddplatser redan.
bonath skrev:mikebike skrev:Jag fattar inte varför inte Volvo/Geely/Polestar/Tanka inte har byggt laddplatser redan.
Det har dom...
Kolla in videon från Rejmes, Halmstad...
viewtopic.php?f=27&t=12687&p=252970&hilit=rejmes#p252959
bonath skrev:mikebike skrev:Jag fattar inte varför inte Volvo/Geely/Polestar/Tanka inte har byggt laddplatser redan.
Det har dom...
Det har dom...
martinot skrev:
OKQ8; här är ett tydligt avskräckande exempel på hur ni *inte* skall göra.
Ta absolut inte efter Tanka. Varken gällande effekt, läge eller betalningsmetod.
Användare som besöker denna kategori: Bernando och 13 gäster