Budbolag?

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Crappy
Teslaägare
Inlägg: 648
Blev medlem: 02 jun 2016 23:38
Ort: Sjömarken, Borås

Budbolag?

Inlägg av Crappy »

Jag beställde taptes 3d mattor och de verkar ha anlänt till Sverige, men de skriver på söksidan att det varit misslyckade försök att leverera
Saken är att de har inte varit här med dem, och definitivt inte aviserat att de ska komma.
Jag försöker få tag på någon som kan tala om vad som hänt, men de här budbolaget 4px verkar inte finnas i Sverige
Tips på hur man går vidare? Taptes har hittills inte svarat och nu går antagligen mattorna tillbaka och mina 1000 är försvunna ;(
Användarvisningsbild
grenhall
Teslaägare
Inlägg: 952
Blev medlem: 05 nov 2015 20:45
Ort: Lund

Re: Budbolag?

Inlägg av grenhall »

Crappy skrev:
Jag beställde taptes 3d mattor och de verkar ha anlänt till Sverige, men de skriver på söksidan att det varit misslyckade försök att leverera
Saken är att de har inte varit här med dem, och definitivt inte aviserat att de ska komma.
Jag försöker få tag på någon som kan tala om vad som hänt, men de här budbolaget 4px verkar inte finnas i Sverige
Tips på hur man går vidare? Taptes har hittills inte svarat och nu går antagligen mattorna tillbaka och mina 1000 är försvunna ;(
Var har du fått 4px ifrån? Det kan vara en åkare till ett av de större bolagen kanske? Eller så kommer mattorna bara försöka levereras som brev och då får du ju ingen avisering förrän de ligger hos ombudet.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Skriv svar