De längsta trådarna

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Jerker
elbilist
Inlägg: 10911
Blev medlem: 09 nov 2015 22:29

Re: De längsta trådarna

Inlägg av Jerker »

mati skrev:
Jerker skrev:
loftux skrev:
Kul att få vara med i en topplista!

Nu ska jag iväg och tvätta den vita 3:an, går inte vänta längre på den där dagen då det inte regnar och bilen är skitig innan man hunnit hem...
Ja, hade en vit Zoe och efter det säger jag: aldrig en vit bil igen! Alla bilar blir skitiga men inget ser så trist ut som en skitig vit bil! :(
Men till sist är den ju inte vit längre. Problemet löst. :D
:lol: Sant!
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19558
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: De längsta trådarna

Inlägg av Bjelke »

Vi närmar oss 10.000 inlägg i några trådar nu :) vilken blir först?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare
Inlägg: 5967
Blev medlem: 19 sep 2015 09:03
Ort: Stureby, Stockholm

Re: De längsta trådarna

Inlägg av Remuz »

Var bra fart på uppdateringstråden 2019 2020, men sedan slutade ju Tesla skicka ut nya veckoversioner så den är ju nästan död nu. Hoppas det kommer nya versioner igen snart. Tråden skapades ju bara för att det var en ny tråd för varje version tidigare
P85D svart/svart med gratis SuC
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11513
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: De längsta trådarna

Inlägg av martinot »

Remuz skrev:
Var bra fart på uppdateringstråden 2019 2020, men sedan slutade ju Tesla skicka ut nya veckoversioner så den är ju nästan död nu. Hoppas det kommer nya versioner igen snart. Tråden skapades ju bara för att det var en ny tråd för varje version tidigare
Tyckte jag fick notis i bilen om ny programvara igår (han inte ladda ner och checka vad det var).
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist
Inlägg: 10911
Blev medlem: 09 nov 2015 22:29

Re: De längsta trådarna

Inlägg av Jerker »

martinot skrev:
Remuz skrev:
Var bra fart på uppdateringstråden 2019 2020, men sedan slutade ju Tesla skicka ut nya veckoversioner så den är ju nästan död nu. Hoppas det kommer nya versioner igen snart. Tråden skapades ju bara för att det var en ny tråd för varje version tidigare
Tyckte jag fick notis i bilen om ny programvara igår (han inte ladda ner och checka vad det var).
Antagligen 2021.4.18.2 Bara buggfixar.
Skriv svar