Teslaägare som gillar hundar

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Cay
Teslaägare
Inlägg: 111
Blev medlem: 27 maj 2017 20:25

Teslaägare som gillar hundar

Inlägg av Cay »

Teslaägare är (troligen fortfarande) sk early adopters enligt Rogers kurva för hur innovationer sprids. Vi är grovt skattat: nyfikna, riskbenägna, analytiska, och vi har råd. Ungefär tio procent av landets hushåll har hund, så gissningsvis finns det på TCS visst intresse för kombinationen innovation-hundartikel. Av respekt för Tibor och forumet så vill jag definiera detta först.

Undertecknad har utvecklat en ny form av hundsele, som också patentsökts, m m. Produkten lanseras kommande vecka på egen hemsida, och deltagande i en internationell mässa för hundartiklar är inbokad i maj. Mitt huvudbry de senaste veckorna har dock kretsat kring frågan: var hittar early adopters nya hundartiklar? Ni behöver nämligen köpa och testa produkten först, så att early/late majority m fl därefter vågar prova densamma. -I djurbutiken, i hundforumet på FB, i flödet på Instagram alternativt Youtube, eller var?

Här kommer en länk till hemsidan inklusive foto på min hund med produkten. Under ”Vår historia” beskrivs hur produkten kom till. http://www.dogmatters.se

Tacksam för svar och kommentarer i PM eller i tråden. Tack på förhand.

/Cay
20C3D03F-734D-4ADD-BDE7-83A089468192.jpeg