Sålde min Model X via Autostore

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
sweslac
Teslaägare
Inlägg: 310
Blev medlem: 08 mar 2015 15:31
Ort: Vallentuna

Sålde min Model X via Autostore

Inlägg av sweslac »

Hej!

I väntan på min Model Y Performance så sålda jag min Model X från 2016. Jag hade fixat en trade-in offert av Tesla men fick en mycket bättre pris av Autostore https://autostoresverige.com/ så jag sålde via dom.

Jag känner en av ägarna, Erik. Ugn, kan allt om bilar och otroligt service-minded. Han har fixat min bilar och mopeder under många år. Skulle sälja min bil via dom alla dagar: fick super bra pris, fina annonser och mycket responsive.
Väntar på MYP blå/svart // 2016 Model X 90D [SÅLD]// 2019 Volvo XC60 T8 //1999 Subaru Impreza GT // 1973 VW Thing
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10285
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: Sålde min Model X via Autostore

Inlägg av Legato »

sweslac skrev:
Hej!

I väntan på min Model Y Performance så sålda jag min Model X från 2016. Jag hade fixat en trade-in offert av Tesla men fick en mycket bättre pris av Autostore https://autostoresverige.com/ så jag sålde via dom.

Jag känner en av ägarna, Erik. Ugn, kan allt om bilar och otroligt service-minded. Han har fixat min bilar och mopeder under många år. Skulle sälja min bil via dom alla dagar: fick super bra pris, fina annonser och mycket responsive.
Vad tog han för förmedlingsavgift?
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
sweslac
Teslaägare
Inlägg: 310
Blev medlem: 08 mar 2015 15:31
Ort: Vallentuna

Re: Sålde min Model X via Autostore

Inlägg av sweslac »

Vad tog han för förmedlingsavgift?
Han garanterade mig ett pris och han fick behålla allt över. Blev nöjd med det.

/Serge
Väntar på MYP blå/svart // 2016 Model X 90D [SÅLD]// 2019 Volvo XC60 T8 //1999 Subaru Impreza GT // 1973 VW Thing
Skriv svar