Har du en Tesla eller annan elbil registrera den här.

Vilken är det snyggaste fordonet Tesla producerat.

I denna tråden så har vi endast omröstningar och här kan alla skapa en omröstning

Moderator: Redaktion

Roadster Gen 1
5
3%
Roadster 2020
67
42%
Model S
71
44%
Model X
4
2%
Model Y
0
Inga röster
Model 3
14
9%
Semi
0
Inga röster

Antal röster : 161

Inläggav Teslaägare macksie » 30 jun 2019 22:03

(Ej smartast)
(Ej vill helst äga)
Endast estetik.
Vilken är den snyggaste Teslan
X90d
Användarvisningsbild
macksie
Teslaägare

Re: Vilken är det snyggaste fordonet Tesla producerat.

Inläggav Teslaägare HenrikM76 » 30 jun 2019 22:40

Borde separerat Model S före och efter facelift. Den gamla nosen är anskrämlig enligt mig medan den nya är riktigt snygg!
Model S 100D -19, Crystal White med svart vegan och kolfiber, premiumpaket, grå slipstream 19", AP samt öppningsbart glastak.
Användarvisningsbild
HenrikM76
Teslaägare

Referralkod: henrik42445

Inläggav Teslaägare Feddan » 01 jul 2019 07:10

Jag tycker Roadster 2020 är lite fusk, den har ju bara producerats som testbil än så länge och den har inte backspeglar eller vindrutetorkare (vilket är fult) så det gör ju den såklart snyggare.
Användarvisningsbild
Feddan
Teslaägare

Referralkod: carl6058

Inläggav dd88 » 01 jul 2019 07:31

Feddan skrev:Jag tycker Roadster 2020 är lite fusk, den har ju bara producerats som testbil än så länge och den har inte backspeglar eller vindrutetorkare (vilket är fult) så det gör ju den såklart snyggare.

Nu är det ju varken vindrutetorkarna eller backspeglarna som ställer till det för X och 3, så personligen så gör det varken från eller till.
“A vegan diet is probably the single biggest way to reduce your impact on planet Earth ... It is far bigger than cutting down on your flights or buying an electric car" - Joseph Poore, University of Oxford, UK
Användarvisningsbild
dd88

Inläggav Teslaägare foolip » 01 jul 2019 07:34

Valde mellan 3 och nya Roadster, trodde inte att S skulle få så många röster. Framsidan med mustaschen på S och X är ju grym, men "höfterna" där bak på S känns himla överdrivna tycker jag.
Användarvisningsbild
foolip
Teslaägare

Referralkod: philip38156

Inläggav Teslaägare erbo73 » 01 jul 2019 07:42

foolip skrev: "höfterna" där bak på S känns himla överdrivna tycker jag.

Det är därför man måste ha 21"-fälgar!
Model S Performance Ludicrous lev juli-19
Användarvisningsbild
erbo73
Teslaägare

Referralkod: carlerik18241

Inläggav Teslaägare HenrikM76 » 01 jul 2019 07:46

foolip skrev:Valde mellan 3 och nya Roadster, trodde inte att S skulle få så många röster. Framsidan med mustaschen på S och X är ju grym, men "höfterna" där bak på S känns himla överdrivna tycker jag.

Underbart se de höfterna i backspeglen ju när man kör....det är ju en av de snyggaste grejerna med hela bilen! :) Smaken är verkligen olika...
Model S 100D -19, Crystal White med svart vegan och kolfiber, premiumpaket, grå slipstream 19", AP samt öppningsbart glastak.
Användarvisningsbild
HenrikM76
Teslaägare

Referralkod: henrik42445

Inläggav Teslaägare bylund » 01 jul 2019 07:58

HenrikM76 skrev:
foolip skrev:Valde mellan 3 och nya Roadster, trodde inte att S skulle få så många röster. Framsidan med mustaschen på S och X är ju grym, men "höfterna" där bak på S känns himla överdrivna tycker jag.

Underbart se de höfterna i backspeglen ju när man kör....det är ju en av de snyggaste grejerna med hela bilen! :) Smaken är verkligen olika...

Jag håller med. Nu röstade jag på nya Roadstern tillslut ändå, men höfterna gjorde att jag funderade på Model S. Min förra bil var en Porsche 968, även den med markerade höfter, så jag är kanske van vid det. Jag köpte inte någon av bilarna p g a höfterna dock.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Referralkod: olga1734

Inläggav Teslaägare Kriper » 01 jul 2019 08:13

Model S är i mitt tycke en fullträff designmässigt. Klassiska former kombinerat bra balans mellan bilens olika karossdelar, lagom lång front övergår i ett vackert mittparti som följs av ett kraftfullt akterparti. Korta karossöverhäng kombinerat med låg totalhöjd ger en sammansatt design. S står sig även mycket väl i jämförelse med övriga märken som Maserati, Jaguar, Alfa Romeo, mfl.
Var dig själv, alla andra är upptagna
Användarvisningsbild
Kriper
Teslaägare

Referralkod: pertomasjohan6372

Inläggav Teslaägare OfarligTesla » 01 jul 2019 09:59

Enligt mig är det Roadster 2020 helt klart, X är lite rymdbuss (på ett bra vis), S ser ut som en snygg bil och 3an är rätt tråkig i designen.
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare

Nästa

Återgå till Omröstningar