Audi e-tron vs Tesla MS vs Ioniq 5?

I denna tråden så har vi endast omröstningar och här kan alla skapa en omröstning

Moderator: Redaktion

Vilken elbil väljer du?

1. Audi e-tron 50/55 Quattro
6
8%
2. Tesla MS
48
66%
3. Ioniq 5
19
26%
 
Antal röster: 73

Användarvisningsbild
MWall
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 06 jan 2021 08:55

Re: Audi e-tron vs Tesla MS vs Ioniq 5?

Inlägg av MWall »

martinot skrev:
MWall skrev:
martinot skrev:
MWall skrev:
martinot skrev:

Jag vet, men du frågade ju om det. Verkar ända sättet att få tyst på dina ändlösa ifrågasättanden av andra situation och val. :D

Hade jag inte tagit detta seriöst så hade du aldrig slutat (och som andra påpekat inte jag heller). Nu har jag "räddat" tråden från ytterligare ping-pong mellan oss i 20 inlägg till - som troligen ingen här önskar eller bett om.
Jag har många ggr ifrågasatt fossilbilisters extrema kravbild på snabbladdning. Förstår inte varför jag skulle låta just du komma undan. :lol:
Fast nu var det min fru.

Kan du ge mig namnet på alla din kusiner, och så kan jag skärskåda de, och kanske deras livsval gällande kompostering etc?
Är det din fru som vägrar snabbladda om det tar längre tid än 5 min alltså? I hear you! :D
Jag vägrar inte snabbladda. Gjorde det så sent som i söndags i förra veckan.
Ja precis. Du verkar inte ha några problem med det. Hon däremot. ;)

Ps. Eller är de fru martinot som skriver nu? :?
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11512
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Audi e-tron vs Tesla MS vs Ioniq 5?

Inlägg av martinot »

Dina personangrepp blir inte roliga bara för att du använder smileys.

Slutar denna "debatten" med dig. Meningslöst och helt off-topic.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Skriv svar