Kan då konstatera att det inte har hänt något i Dorotea de senaste dagarna. Några stall är uppmonterade men det ser ut att fattas en del kabeldragning... Blev en ganska lång kväll med laddning på 11 kW.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Kan då konstatera att det inte har hänt något i Dorotea de senaste dagarna. Några stall är uppmonterade men det ser ut att fattas en del kabeldragning... Blev en ganska lång kväll med laddning på 11 kW.
F*n, nu får de lägga på en rem. Annars blir det en 4 timmars lunch den 26:e, förutsatt att AC-stolpen är ledig....
Enligt pressmeddelande från Tesla så är 4 stolpar igång i Dorotea.
S - 2017 Tesla S100D Deep Blue - AP3/FSD (SÅLD)
3 - 2019 Tesla 3LR White - AP3 (Till salu)
X - 2019 Tesla XP100DL White - AP3 (Till salu)
Y - 2021 Tesla YLR White - AP3 (Till salu)
Y - 2022 Tesla YLR Quicksilver - AP3
Fungerar fint i Dorotea.
Förberett för 4 platser till.
Den placering av SuC har jag inte sett innan. Alltså en som kör in och en som backar emot en kant. Denna skulle ju kunna vara rätt så bra om nu tesla ska öppna upp för andra märken...
Den placering av SuC har jag inte sett innan. Alltså en som kör in och en som backar emot en kant. Denna skulle ju kunna vara rätt så bra om nu tesla ska öppna upp för andra märken...
Inte alls bra skulle jag säga.
Om t ex en ID 3 (laddport högar bak) ställer sig på platsen närmast kameran så blockeras den andra laddaren samtidigt för alla Teslabilar. Likadant med de andra 2 laddarna.
Så 2 ”externa” bilar kan blocka alla 4 laddarna för Teslaägarna på denna laddplats.
Fungerar fint i Dorotea.
Förberett för 4 platser till.
Den placering av SuC har jag inte sett innan. Alltså en som kör in och en som backar emot en kant. Denna skulle ju kunna vara rätt så bra om nu tesla ska öppna upp för andra märken...
Liknande på Sillekrog utöver kanten...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.