Nu på väg mot Öland. Första stoppet blir McDonalds Norrköping och Fortums chademo-laddare. Sedan mot Kalmar SuC för att toppa upp, dock ett kort stopp i Tindered för att kolla status där
Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar. M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White
Det är ju smart att bygga så att man kan expandera vid behov. Tesla lär ju inte veta exakt vad trycket på olika anläggningar kommer att bli i framtiden.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det är ju smart att bygga så att man kan expandera vid behov. Tesla lär ju inte veta exakt vad trycket på olika anläggningar kommer att bli i framtiden.
Definitivt.
Men det jag tänkte på var kostnaden för att sätta upp de sista två i samband med de övriga, kontra kostnaden att skicka ditt utrustning, material och personal ytterligare en gång.
Det är ju smart att bygga så att man kan expandera vid behov. Tesla lär ju inte veta exakt vad trycket på olika anläggningar kommer att bli i framtiden.
Definitivt.
Men det jag tänkte på var kostnaden för att sätta upp de sista två i samband med de övriga, kontra kostnaden att skicka ditt utrustning, material och personal ytterligare en gång.
Det har tidigare sagts att anledningen att det dröjer i norr är brist på delar. Så från den aspekten verkar det bättre att få upp färre stolpar på många ställen än många stolpar på få ställen. Men klart att totalkostnaden blir större att sätta upp sex stolpar och sedan två till jämfört med att sätta upp åtta från början.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Nu på väg mot Öland. Första stoppet blir McDonalds Norrköping och Fortums chademo-laddare. Sedan mot Kalmar SuC för att toppa upp, dock ett kort stopp i Tindered för att kolla status där
Var det vi som stötte ihop och skulle till samma by på Öland undrar Designer
Titanium 85D, svarta NG, svart alcantara,pano tak, matt abachi, autopilot,air suspension
Leverans Feb 2016
Det ser ut som att SuC Sundsvall har blivit av med en plats. Dom där skåpen har stått där i ett par dagar nu
Det där kan ju inte vara ok!? Maila foton till Tesla SC support med information
Inte ok men samtidigt så är det inte varje dag som det blir kö i Sundsvall... En annan sak om det hade stått en Chademo/CCS där.
Fast det verkar vara platsen som man kan köra rakt in i vilket är nödvändigt ifall man har släp. Finns kanske inte så många Model X med släp men det är ju den enda Superchargern i så fall.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Nu på väg mot Öland. Första stoppet blir McDonalds Norrköping och Fortums chademo-laddare. Sedan mot Kalmar SuC för att toppa upp, dock ett kort stopp i Tindered för att kolla status där
Var det vi som stötte ihop och skulle till samma by på Öland undrar Designer
Stämmer, eller rättare sagt med med min hustru. Själv fick jag flyga ner lite senare då jag blev tvingad in i ett möte
Förstod att det blev lite trängsel vid norrköpings-chademon där ett tag. Vad jag lääängtar efter Tindered SuC
Vacker bild föresten
Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar. M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White