Den mänskliga dumheten upphör aldrig att fascinera.
Nu sprids det "avslöjande" videos på Internet om att allt är bara fusk och fejk. Att bilen stod i en studio med fejkad CGI renderad jord bakom den.
Och bilden med noskonen säger de vara bild från studion:
Nu sprids det "avslöjande" videos på Internet om att allt är bara fusk och fejk. Att bilen stod i en studio med fejkad CGI renderad jord bakom den.
Ja vad säger man
Nej man seger inget för vi vet väl att jorden är platt . Eller hur?
Ja vad säger man
Är det inte Elon som börjat sprida de rycktena Han sa något om att det enda som bevisar att de där bilderna inte är CGI är att de ser ut som CGI, ingen skulle göra det så dåligt numera.
Sen kämpar väl Elon emot ”flat earth” sekten. Han föreslog nyligen att de skulle skapa ett flat Mars också. Då fick han det överraskande svaret att nej det finns bilder på mars
Ja vad säger man
Är det inte Elon som börjat sprida de rycktena Han sa något om att det enda som bevisar att de där bilderna inte är CGI är att de ser ut som CGI, ingen skulle göra det så dåligt numera.
Skulle inte förvåna mig om han gör så bara för att han kan, den karln kan verkligen vara så full i f*n.
Nu är jag inte så insatt men vad jag förstår så kan man med den data som finns på denna bilden få fram Roadsterna omloppsbana och därefter är det bara lite matte för att räkna fram resten.
Kul att dom skriver hur många gånger bil passerat garantimilen
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.