M3 2021 tillbehör

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
T__
Teslaägare
Inlägg: 22
Blev medlem: 14 apr 2021 23:40

M3 2021 tillbehör

Inlägg av T__ »

”Kommit upp ett par gånger detta med tillbehör.

Skulle gärna se en grupp för detta, men i brist på det så skulle man kanske skapa en tillbehörstråd här i M3-gruppen?”

Sagt och gjort, tillbehörstråd för 2021 modellen.

Väntar med spänning på leverans av en M3P, har hittills beställt gummimattor kupé+trunk samt en sån här: https://teslify.se/products/forvaringsl ... 9cQAvD_BwE

Vilka andra livsviktiga tillbehör behövs?
Användarvisningsbild
dave
Teslaägare
Inlägg: 92
Blev medlem: 28 jun 2020 15:45

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av dave »

Fick min M3P för en dryg månad sen och håller än på att figure it out

Har köpt samma som du. Gummimattor från Tesla original (de höga) men körde annan typ av låda (https://hamphi.com/model-3/model-3-face ... lada-gummi)

Utöver det:

-screen protector (Spigen matte)
-stänkskydd (från Hamphi, inte monterat än)
-ska tona rutor
-"lyftpuckar"
-Samsung T5 1TB för sentry osv

-kanske lägger lite ppf men inte säker på detta


Tror det var allt men listan lär växa hehe
Model 3 Performance 2021 White/White
Model S Plaid 2023 Black/Black
Anonymous FTW
Inlägg: 402
Blev medlem: 12 apr 2020 16:52

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av Anonymous FTW »

Om man inte har performance så skulle jag köpa metallöverdrag till pedalerna.
Genomskinlig film för skydd mot stensprut bakom hjulhusen.

I övrigt skulle jag precis som föregående också köpa SSD
Lyftpuckar, tror dock jag skulle göra egna av vanliga puckar.
Skärmskydd
Längre stänkskydd.

Genomgående talar detta om att jag är rätt försiktig om det jag äger... är faktiskt lika varsam med det jag lånar av andra så inte egoism på så sätt.
Användarvisningsbild
pp3
Teslaägare
Inlägg: 52
Blev medlem: 15 mar 2021 10:37

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av pp3 »

- stänkskydd fram och bak
- låda till förvaringen vid trådlösa laddaren
- starkare leds till bagaget
- gummimattor inkl bagageutrymmet
- performance pedaler
- centrumkåpor
- usb c till usb a adaptrar
- solskydd till glastaket
- lyftpuckar
- takräcken

Toning och ppf är på g.

Märkte att bagagerumsavskiljaren från min passat funkar lika väl i teslan. Yay.
Användarvisningsbild
T__
Teslaägare
Inlägg: 22
Blev medlem: 14 apr 2021 23:40

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av T__ »

dave skrev:
Fick min M3P för en dryg månad sen och håller än på att figure it out

Har köpt samma som du. Gummimattor från Tesla original (de höga) men körde annan typ av låda (https://hamphi.com/model-3/model-3-face ... lada-gummi)

Utöver det:

-screen protector (Spigen matte)
-stänkskydd (från Hamphi, inte monterat än)
-ska tona rutor
-"lyftpuckar"
-Samsung T5 1TB för sentry osv

-kanske lägger lite ppf men inte säker på detta


Tror det var allt men listan lär växa hehe
Gillade verkligen lådan du har köpt! Kanske får bli en till..

Funderat på skärmskydd, behövs det?

Lagringsenheter måste givetvis inköpas!
Användarvisningsbild
T__
Teslaägare
Inlägg: 22
Blev medlem: 14 apr 2021 23:40

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av T__ »

Det här med stänkskydd, som jag förstår får man med ett par längre, är dessa mindre bra? Hamphi bättre?
billyohgren
Inlägg: 86
Blev medlem: 14 jan 2021 10:13

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av billyohgren »

Jag ska hämta ut min LR om 2-3 veckor och känner mig lite orolig för lacken. Jag är inte superpedant men vill ha kvar bilen tills den rasar, typ, och det vore trevligt att motverka det som är rimligt att motverka :)

PPF har jag ev tänkt, men känns dyrt för hela bilen. Ska man istället förlita sig att lacksläpp går på garanti?

Som vissa säger så bör man väl skaffa stänkskydd vilket motverkar lite grus/asfalt-stänk?

Hur är det med framrutan, är den mer benägen att få stenskott än andra bilar? Har hört flera som fått stenskott samma dag som de kört hem från upphämtningen. Kan man köra PPF på rutan?
Användarvisningsbild
aeroslok
Teslaägare
Inlägg: 21
Blev medlem: 03 mar 2020 23:11

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av aeroslok »

T__ skrev:
Det här med stänkskydd, som jag förstår får man med ett par längre, är dessa mindre bra? Hamphi bättre?
Inte tillräckligt ialf
M3P 2020
Användarvisningsbild
dave
Teslaägare
Inlägg: 92
Blev medlem: 28 jun 2020 15:45

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av dave »

T__ skrev:
dave skrev:
Fick min M3P för en dryg månad sen och håller än på att figure it out

Har köpt samma som du. Gummimattor från Tesla original (de höga) men körde annan typ av låda (https://hamphi.com/model-3/model-3-face ... lada-gummi)

Utöver det:

-screen protector (Spigen matte)
-stänkskydd (från Hamphi, inte monterat än)
-ska tona rutor
-"lyftpuckar"
-Samsung T5 1TB för sentry osv

-kanske lägger lite ppf men inte säker på detta


Tror det var allt men listan lär växa hehe
Gillade verkligen lådan du har köpt! Kanske får bli en till..

Funderat på skärmskydd, behövs det?

Lagringsenheter måste givetvis inköpas!
T__ skrev:
Det här med stänkskydd, som jag förstår får man med ett par längre, är dessa mindre bra? Hamphi bättre?
Lådan är typ sladdrig kinakvalitet ärligt talat men billig och gör jobbet. Vore vettigast om det följde med något från Tesla.

Skärmskydd inget måste men kände att det var likabra om olyckan är framme. Gillar att det blir matt också. Dock blir kvaliteten sämre (som att det är lägre upplösning) så det är värt att tänka på vid matt skydd. Finns även skydd som inte gör det matt...

Stänkskydd som följer med ska enligt uppgift vara dåliga men jag har kört för lite för att märka bristerna. Billigt och low effort att köpa en uppsättning så kör på det så skyddar det nog rätt bra och 3eparts ska vara mycket bättre än de som följer med enligt vad jag läst.

Initialt var jag helt inne på ppf men efter att ha funderat och kalkylerat (lease företagsbil) tror jag inte det är värt det i mitt fall. Åtminstone inte hela bilen men kanske någon del. Om det blir större problem med lacken bör det täckas av garanti och visst slitage är rimligt iom att det är en lease. Vet inte heller hur länge jag kommer ha bilen baserat på behov i jobbet. Hade jag dock köpt privat och tänkt ha bilen minst 2-3 år garanterat hade ppf iaf på de mest utsatta platserna varit en no-brainer.
Senast redigerad av dave, redigerad totalt 1 gånger.
Model 3 Performance 2021 White/White
Model S Plaid 2023 Black/Black
Användarvisningsbild
ducce916
Teslaägare
Inlägg: 245
Blev medlem: 19 jun 2020 08:50
Ort: Höllviken

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av ducce916 »

Lamplas med Teslalogga i underkant på dörrarna är nödvändigt....
Användarvisningsbild
ErikHallq
Teslaägare
Inlägg: 313
Blev medlem: 25 feb 2021 14:51

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av ErikHallq »

Varför köper folk separata lagringsenheter nu för tiden. Duger inte stickan som följer med? :-) eller är det den som är dålig som gör det laggit att hoppa i klippen? För jag tänkte att teslas sticka ändå borde vara tillräckligt bra, och att deras playback bara är rätt kass i allmänhet
Model 3 Long Range Vit/Svart 2021 Såld
Model Y Long Range Vit/Svart 2022
https://www.personalbilskalkylen.se
Användarvisningsbild
dave
Teslaägare
Inlägg: 92
Blev medlem: 28 jun 2020 15:45

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av dave »

ducce916 skrev:
Lamplas med Teslalogga i underkant på dörrarna är nödvändigt....
Haha :D
ErikHallq skrev:
Varför köper folk separata lagringsenheter nu för tiden. Duger inte stickan som följer med? :-) eller är det den som är dålig som gör det laggit att hoppa i klippen? För jag tänkte att teslas sticka ändå borde vara tillräckligt bra, och att deras playback bara är rätt kass i allmänhet
Hade en del strul och misstänkte stickan, fick medhåll när jag läste på. Vidare har jag många events pga bilens parkering så bra att ha lite andrum med utrymme och inte behöva tömma och formatera om hela tiden.
Model 3 Performance 2021 White/White
Model S Plaid 2023 Black/Black
Användarvisningsbild
T__
Teslaägare
Inlägg: 22
Blev medlem: 14 apr 2021 23:40

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av T__ »

dave skrev:
T__ skrev:
dave skrev:
Fick min M3P för en dryg månad sen och håller än på att figure it out

Har köpt samma som du. Gummimattor från Tesla original (de höga) men körde annan typ av låda (https://hamphi.com/model-3/model-3-face ... lada-gummi)

Utöver det:

-screen protector (Spigen matte)
-stänkskydd (från Hamphi, inte monterat än)
-ska tona rutor
-"lyftpuckar"
-Samsung T5 1TB för sentry osv

-kanske lägger lite ppf men inte säker på detta


Tror det var allt men listan lär växa hehe
Gillade verkligen lådan du har köpt! Kanske får bli en till..

Funderat på skärmskydd, behövs det?

Lagringsenheter måste givetvis inköpas!
T__ skrev:
Det här med stänkskydd, som jag förstår får man med ett par längre, är dessa mindre bra? Hamphi bättre?
Lådan är typ sladdrig kinakvalitet ärligt talat men billig och gör jobbet. Vore vettigast om det följde med något från Tesla.

Skärmskydd inget måste men kände att det var likabra om olyckan är framme. Gillar att det blir matt också. Dock blir kvaliteten sämre (som att det är lägre upplösning) så det är värt att tänka på vid matt skydd. Finns även skydd som inte gör det matt...

Stänkskydd som följer med ska enligt uppgift vara dåliga men jag har kört för lite för att märka bristerna. Billigt och low effort att köpa en uppsättning så kör på det så skyddar det nog rätt bra och 3eparts ska vara mycket bättre än de som följer med enligt vad jag läst.

Initialt var jag helt inne på ppf men efter att ha funderat och kalkylerat (lease företagsbil) tror jag inte det är värt det i mitt fall. Åtminstone inte hela bilen men kanske någon del. Om det blir större problem med lacken bör det täckas av garanti och visst slitage är rimligt iom att det är en lease. Vet inte heller hur länge jag kommer ha bilen baserat på behov i jobbet. Hade jag dock köpt privat och tänkt ha bilen minst 2-3 år garanterat hade ppf iaf på de mest utsatta platserna varit en no-brainer.
Aight, tack! Får bli ngr andra stänkskydd.
Användarvisningsbild
Elof
Teslaägare
Inlägg: 813
Blev medlem: 09 dec 2018 11:48

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av Elof »

ErikHallq skrev:
Varför köper folk separata lagringsenheter nu för tiden. Duger inte stickan som följer med? :-) eller är det den som är dålig som gör det laggit att hoppa i klippen? För jag tänkte att teslas sticka ändå borde vara tillräckligt bra, och att deras playback bara är rätt kass i allmänhet
Köpte Tesla originalsticka för att få driftsäkerhet på Sentry Mode, och nu har stickjäveln havererat efter tre månader och någon har bucklat höger framdörr rejält på ICA-parkeringen. Avgå Elon!
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av martinot »

ErikHallq skrev:
Varför köper folk separata lagringsenheter nu för tiden. Duger inte stickan som följer med? :-) eller är det den som är dålig som gör det laggit att hoppa i klippen? För jag tänkte att teslas sticka ändå borde vara tillräckligt bra, och att deras playback bara är rätt kass i allmänhet
Min erfarenhet är att en SSD fungerar stabilare än både USB-minnen och SD-kort (med läsare) i Teslan.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
pinussen
Teslaägare
Inlägg: 320
Blev medlem: 03 aug 2016 22:37
Ort: Brottby
Kontakt:

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av pinussen »

Oj vad mycket grejjer jag skaffat...

Fotsensor till bakluckan
Avdelare till facket till vänster i bakluckan
Gummimattor i kupén + bak
Starkare LED i bakluckan
Låda till främre facket i mittkonsollen.
Svarta Teslaloggor
Luftmadrass för camping
USB-C till A adapter
Några USB-C kablar för mobilladdning
Lyftpuckar

Fått monterat:
Keramisk behandling
PPF mellan fram och bakhjul
Bättre stänkskydd
Extralister till dörrarna
Hydrofobisk behandling på fönstren vaddennuhette.

Kvar sen förra bilen:
Samsung T5 SSD
Två Xbox controllers
USB-Hub
12V pump om man åker på pyspunka
Har en sån där gummilist till taket också men inte satt på, mycket mindre glapp mellan rutorna än gamla bilen.
Användarvisningsbild
TeslaRoq
Teslaägare
Inlägg: 79
Blev medlem: 23 apr 2021 21:07
Ort: Stockholm

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av TeslaRoq »

pinussen skrev:
Oj vad mycket grejjer jag skaffat...

Fotsensor till bakluckan
Avdelare till facket till vänster i bakluckan
Gummimattor i kupén + bak
Starkare LED i bakluckan
Låda till främre facket i mittkonsollen.
Svarta Teslaloggor - Ersatt helt eller stickers?
Luftmadrass för camping
USB-C till A adapter
Några USB-C kablar för mobilladdning
Lyftpuckar - är din upplevelse de behövs för att typ byta däck eller när tror du de behövs?

Fått monterat:
Keramisk behandling
PPF mellan fram och bakhjul - gjort själv? Om du fick hjälp får man fråga om priset? Och mer exakt var har du satt folien?
Bättre stänkskydd - Tips på bra sådana? Verkar ju finnas original som ingen gillar och bara en variant av after market. Men dessa verkar kunna slita på lacken vilket iofs löses med din PPF.
Extralister till dörrarna - för ljuddämpning?
Hydrofobisk behandling på fönstren vaddennuhette.

Kvar sen förra bilen:
Samsung T5 SSD
Två Xbox controllers
USB-Hub
12V pump om man åker på pyspunka
Har en sån där gummilist till taket också men inte satt på, mycket mindre glapp mellan rutorna än gamla bilen.
Wow vilken lista haha! Tack för du delar!

Skulle vara tacksam om du kunde utveckla lite kring frågor jag ställt i din text ovan.
Tesla Model 3 LR (614), 2021, Midnight Silver (såld)
Inväntar nästa möjlighet!
Användarvisningsbild
pinussen
Teslaägare
Inlägg: 320
Blev medlem: 03 aug 2016 22:37
Ort: Brottby
Kontakt:

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av pinussen »

TeslaRoq skrev:
pinussen skrev:
Oj vad mycket grejjer jag skaffat...

Fotsensor till bakluckan
Avdelare till facket till vänster i bakluckan
Gummimattor i kupén + bak
Starkare LED i bakluckan
Låda till främre facket i mittkonsollen.
Svarta Teslaloggor - Ersatt helt eller stickers?
Luftmadrass för camping
USB-C till A adapter
Några USB-C kablar för mobilladdning
Lyftpuckar - är din upplevelse de behövs för att typ byta däck eller när tror du de behövs?

Fått monterat:
Keramisk behandling
PPF mellan fram och bakhjul - gjort själv? Om du fick hjälp får man fråga om priset? Och mer exakt var har du satt folien?
Bättre stänkskydd - Tips på bra sådana? Verkar ju finnas original som ingen gillar och bara en variant av after market. Men dessa verkar kunna slita på lacken vilket iofs löses med din PPF.
Extralister till dörrarna - för ljuddämpning?
Hydrofobisk behandling på fönstren vaddennuhette.

Kvar sen förra bilen:
Samsung T5 SSD
Två Xbox controllers
USB-Hub
12V pump om man åker på pyspunka
Har en sån där gummilist till taket också men inte satt på, mycket mindre glapp mellan rutorna än gamla bilen.
Wow vilken lista haha! Tack för du delar!

Skulle vara tacksam om du kunde utveckla lite kring frågor jag ställt i din text ovan.
Loggorna är nån typ av hård plast som sätts ovanpå originalloggorna men omsluter på sidorna. Har inte monterat än, det ska vara 15 grader+ för att få tejpen att bita ordentligt, varit så kallt hittills. Har blå bil och 2021orna har ju chrome delete så loggorna är det ena i krom, ser lite konstigt ut när man tänker på det. Från Teslify.

Lyftpuckarna mest för att det är kul, bytte däck på gamla utan problem med en större gummipuck på domkraften. Borde vara lättare att hitta rätt med domkraften iofs när man kan sätta pucken i hålet utan att leta.

Ppfen sitter från främre stänkskydd, upp till vecket på dörrarna och ca halvvägs upp framför bakhjulet. Stänkskydden vet jag inte riktigt vilka dom är. Listerna hindrar ljud och smuts, blir lite dovare ljud med dom. Fick allt gjort inkl keramisk beläggning på Rosenbergs Inpol, ~14k har jag för mig.
Användarvisningsbild
pinussen
Teslaägare
Inlägg: 320
Blev medlem: 03 aug 2016 22:37
Ort: Brottby
Kontakt:

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av pinussen »

Kanske ska lägga till; Viktigaste grejjerna är stänkskydd/ppf, det blir stenskott direkt annars framför bakhjulen.
Användarvisningsbild
AAKEE
Teslaägare
Inlägg: 3584
Blev medlem: 04 nov 2020 20:12
Ort: Boden
Referralkod: ts.la/ke18519

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av AAKEE »

dave skrev:
Hade en del strul och misstänkte stickan, fick medhåll när jag läste på. Vidare har jag många events pga bilens parkering så bra att ha lite andrum med utrymme och inte behöva tömma och formatera om hela tiden.
Exakt. Jag kör stickan fortfarande, men när bilen säger till att den börjar vara full kanske bilen är skitig och man kanske inte har koll på att bilen inte fått någon skada. Vore surt att formatera stickan och sedan upptäcka att det är någon skada.
MSP ’23 Ultra Red/black 21” Arachnid
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Användarvisningsbild
TeslaRoq
Teslaägare
Inlägg: 79
Blev medlem: 23 apr 2021 21:07
Ort: Stockholm

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av TeslaRoq »

pinussen skrev:
Kanske ska lägga till; Viktigaste grejjerna är stänkskydd/ppf, det blir stenskott direkt annars framför bakhjulen.
Japp det är så jag tänker med. Något som helst skydd måste ju dit. Just nu tänker jag dedär vanliga after market skydden och kanske den lilla biten folie som Tesla skövla säljer. Allt jag läst och sett verkar peka på det är just där som skadorna sker ändå.

Tack för svaren :D
Tesla Model 3 LR (614), 2021, Midnight Silver (såld)
Inväntar nästa möjlighet!
Användarvisningsbild
T__
Teslaägare
Inlägg: 22
Blev medlem: 14 apr 2021 23:40

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av T__ »

pinussen skrev:
TeslaRoq skrev:
pinussen skrev:
Oj vad mycket grejjer jag skaffat...

Fotsensor till bakluckan
Avdelare till facket till vänster i bakluckan
Gummimattor i kupén + bak
Starkare LED i bakluckan
Låda till främre facket i mittkonsollen.
Svarta Teslaloggor - Ersatt helt eller stickers?
Luftmadrass för camping
USB-C till A adapter
Några USB-C kablar för mobilladdning
Lyftpuckar - är din upplevelse de behövs för att typ byta däck eller när tror du de behövs?

Fått monterat:
Keramisk behandling
PPF mellan fram och bakhjul - gjort själv? Om du fick hjälp får man fråga om priset? Och mer exakt var har du satt folien?
Bättre stänkskydd - Tips på bra sådana? Verkar ju finnas original som ingen gillar och bara en variant av after market. Men dessa verkar kunna slita på lacken vilket iofs löses med din PPF.
Extralister till dörrarna - för ljuddämpning?
Hydrofobisk behandling på fönstren vaddennuhette.

Kvar sen förra bilen:
Samsung T5 SSD
Två Xbox controllers
USB-Hub
12V pump om man åker på pyspunka
Har en sån där gummilist till taket också men inte satt på, mycket mindre glapp mellan rutorna än gamla bilen.
Wow vilken lista haha! Tack för du delar!

Skulle vara tacksam om du kunde utveckla lite kring frågor jag ställt i din text ovan.
Loggorna är nån typ av hård plast som sätts ovanpå originalloggorna men omsluter på sidorna. Har inte monterat än, det ska vara 15 grader+ för att få tejpen att bita ordentligt, varit så kallt hittills. Har blå bil och 2021orna har ju chrome delete så loggorna är det ena i krom, ser lite konstigt ut när man tänker på det. Från Teslify.

Lyftpuckarna mest för att det är kul, bytte däck på gamla utan problem med en större gummipuck på domkraften. Borde vara lättare att hitta rätt med domkraften iofs när man kan sätta pucken i hålet utan att leta.

Ppfen sitter från främre stänkskydd, upp till vecket på dörrarna och ca halvvägs upp framför bakhjulet. Stänkskydden vet jag inte riktigt vilka dom är. Listerna hindrar ljud och smuts, blir lite dovare ljud med dom. Fick allt gjort inkl keramisk beläggning på Rosenbergs Inpol, ~14k har jag för mig.
Tack för att du delade!
Kör copy direkt på:
”Ppfen sitter från främre stänkskydd, upp till vecket på dörrarna och ca halvvägs upp framför bakhjulet. Stänkskydden vet jag inte riktigt vilka dom är. Listerna hindrar ljud och smuts, blir lite dovare ljud med dom. Fick allt gjort inkl keramisk beläggning på Rosenbergs Inpol, ~14k har jag för mig.”

Känns som ett riktigt bra grundpaket!
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare
Inlägg: 5478
Blev medlem: 17 feb 2018 09:16

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av OfarligTesla »

pinussen skrev:
Ppfen sitter från främre stänkskydd, upp till vecket på dörrarna och ca halvvägs upp framför bakhjulet. Stänkskydden vet jag inte riktigt vilka dom är. Listerna hindrar ljud och smuts, blir lite dovare ljud med dom. Fick allt gjort inkl keramisk beläggning på Rosenbergs Inpol, ~14k har jag för mig.
Hur mycket skulle du säga att den PPFen syns? Kanske har en bild tom? Har bokat in min nya hos Johan också och funderar på om jag skall köra med hans erbjudande om PPF på utsatta delar eller inte (alternativt kan jag ju bara lacka om ifall det blir illa). Har ju PPF över hela bilen idag från WrapZone men där sticker ju alla synliga kanter ut väldigt mycket så att ha en sådan synlig på dörrarna hade ju fått bilen ut att se ut som ”hej kom och hjälp mig”.
Användarvisningsbild
pinussen
Teslaägare
Inlägg: 320
Blev medlem: 03 aug 2016 22:37
Ort: Brottby
Kontakt:

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av pinussen »

Det blir en smutsrand. Bilen var nytvättat i morse, fy för grusväg och regn :(

Förra hade jag bara nedanför dörrarna.Bild
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare
Inlägg: 5478
Blev medlem: 17 feb 2018 09:16

Re: M3 2021 tillbehör

Inlägg av OfarligTesla »

pinussen skrev:
Det blir en smutsrand. Bilen var nytvättat i morse, fy för grusväg och regn :(

Förra hade jag bara nedanför dörrarna.Bild
Ja det där såg väl iaf okej ut, inte helt optimalt men kanske jag kan leva med. Tack för bilden oavsett :).
Skriv svar