TeslaTissel skrev:
Det bevisar ju att det förmodligen inte räcker med Standard batterie i Sverige på vintrarna

Moderator: Redaktion
TeslaTissel skrev:
frippan skrev:Tror inte denna har varit uppe.
Jämförelse i acceleration mellan de fyra modellerna
[yt][/yt]
TeslaTissel skrev:Ett tips jag absolut inte kände till. Enklare än så kan det ju inte bli hålla Model 3 på plats?
Jeppe_E skrev:TeslaTissel skrev:Ett tips jag absolut inte kände till. Enklare än så kan det ju inte bli hålla Model 3 på plats?
Helt j*vla fantastiskt. 4,5 minuters video för att förklara något som tar 10 sekunder att visa. Facepalm. Det är ju standard på väldigt många bilar nuförtiden. Jag har det på min bil från 2011.
Alltså köper man en iphone för 650.000 kr så bör man nog läsa manualen. Ibland undrar jag vart mänskligheten är på väg, vi blir bara dummare och dummare![]()
Obs! Detta är förstås inte riktat åt dig, utan mer en allmän reflektion
Jeppe_E skrev:TeslaTissel skrev:Ett tips jag absolut inte kände till. Enklare än så kan det ju inte bli hålla Model 3 på plats?
Helt j*vla fantastiskt. 4,5 minuters video för att förklara något som tar 10 sekunder att visa. Facepalm. Det är ju standard på väldigt många bilar nuförtiden. Jag har det på min bil från 2011.
Alltså köper man en iphone för 650.000 kr så bör man nog läsa manualen. Ibland undrar jag vart mänskligheten är på väg, vi blir bara dummare och dummare![]()
Obs! Detta är förstås inte riktat åt dig, utan mer en allmän reflektion
Användare som besöker denna kategori: AntonF, JonasH, Maw och 17 gäster