3or I Linköping

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
cjonson
Teslaägare
Inlägg: 7
Blev medlem: 22 jul 2020 09:51

Re: 3or I Linköping

Inlägg av cjonson »

Jag kör både lackskydd och däckhotell hos Rallye sedan flera bilar tillbaka, tycker det är funkar bra och Mariwan som driver stället är alltid smidig att ha att ha att göra med.

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Användarvisningsbild
tomishu
Teslaägare
Inlägg: 29
Blev medlem: 30 mar 2022 15:56

Re: 3or I Linköping

Inlägg av tomishu »

Väcker liv i denna gamla tråd då jag också bor i Linköping. :)

Finns det nåt bra lokalt företag ni anlitat som kan lösa Easee-box till mig med grön teknik-avdraget direkt på fakturan?

Skönt att ha en lokal kontakt istället för att välja någon av de rikstäckande företagen tänker jag. Eller är det gammalmodigt tänk? :D
Användarvisningsbild
tor
Teslaägare
Inlägg: 479
Blev medlem: 09 nov 2017 20:34

Re: 3or I Linköping

Inlägg av tor »

tomishu skrev:
Väcker liv i denna gamla tråd då jag också bor i Linköping. :)

Finns det nåt bra lokalt företag ni anlitat som kan lösa Easee-box till mig med grön teknik-avdraget direkt på fakturan?

Skönt att ha en lokal kontakt istället för att välja någon av de rikstäckande företagen tänker jag. Eller är det gammalmodigt tänk? :D
Jag har använt https://electrosec.se/ som installerade en easee laddbox och en laddkabel med Tesla knapp (rekommenderar det starkt om du har en Tesla 3 eller Y).
Användarvisningsbild
tomishu
Teslaägare
Inlägg: 29
Blev medlem: 30 mar 2022 15:56

Re: 3or I Linköping

Inlägg av tomishu »

tor skrev:
tomishu skrev:
Väcker liv i denna gamla tråd då jag också bor i Linköping. :)

Finns det nåt bra lokalt företag ni anlitat som kan lösa Easee-box till mig med grön teknik-avdraget direkt på fakturan?

Skönt att ha en lokal kontakt istället för att välja någon av de rikstäckande företagen tänker jag. Eller är det gammalmodigt tänk? :D
Jag har använt https://electrosec.se/ som installerade en easee laddbox och en laddkabel med Tesla knapp (rekommenderar det starkt om du har en Tesla 3 eller Y).
Tack! Såg dock att de inte hade Easee i sitt sortiment. Har de tagit bort sen du gjorde din installation eller kunde de ordna det ändå om man kontaktade dem?
Användarvisningsbild
tor
Teslaägare
Inlägg: 479
Blev medlem: 09 nov 2017 20:34

Re: 3or I Linköping

Inlägg av tor »

tomishu skrev:
tor skrev:
tomishu skrev:
Väcker liv i denna gamla tråd då jag också bor i Linköping. :)

Finns det nåt bra lokalt företag ni anlitat som kan lösa Easee-box till mig med grön teknik-avdraget direkt på fakturan?

Skönt att ha en lokal kontakt istället för att välja någon av de rikstäckande företagen tänker jag. Eller är det gammalmodigt tänk? :D
Jag har använt https://electrosec.se/ som installerade en easee laddbox och en laddkabel med Tesla knapp (rekommenderar det starkt om du har en Tesla 3 eller Y).
Tack! Såg dock att de inte hade Easee i sitt sortiment. Har de tagit bort sen du gjorde din installation eller kunde de ordna det ändå om man kontaktade dem?
Yepp, dom fixade det efter att att jag kontaktat dom. Jag vet egentligen inte så mycket om företaget men dom gjorde ett bra jobb hos mig och var enkla att ha att göra med. Lite strul med aktiveringen av easee boxen som ska göras via en app. Men jag hjälpte dom lite då jag är något mer än allmänbildad inom IT.
Användarvisningsbild
dstr
Teslaägare
Inlägg: 4336
Blev medlem: 12 okt 2014 11:00
Ort: Helenelund

Re: 3or I Linköping

Inlägg av dstr »

Idag åker (jag och) min 3:a till Sviestad för eftermiddagens trackday. Det blir minst en 3'a till på banan.

Idag trailar jag dock inte - men det stod -9 på termomentern imorse, så tankarna gick till Speedweekend i februari. :)
20220225_160515.jpg
Skriv svar