eBayMatte skrev:wector skrev:Jag ser avsevärd skillnad med extra lister längre ut på dörren. Behöver knappt rengöra där nu jämfört med hur det var innan då det var sjukt skitigt.
Var köpte du listerna?
Moderator: Redaktion
eBayMatte skrev:wector skrev:Jag ser avsevärd skillnad med extra lister längre ut på dörren. Behöver knappt rengöra där nu jämfört med hur det var innan då det var sjukt skitigt.
Var köpte du listerna?
wector skrev:eBayMatte skrev:wector skrev:Jag ser avsevärd skillnad med extra lister längre ut på dörren. Behöver knappt rengöra där nu jämfört med hur det var innan då det var sjukt skitigt.
Var köpte du listerna?
taliz skrev:Var likadant på förra bilen, en vit Volvo V60.
Jag bryr mig inte så noga om där är smuts. Syns det inte finns det inte. (Dörrarna är ju stängda för det mesta)
Jerker skrev:taliz skrev:Var likadant på förra bilen, en vit Volvo V60.
Jag bryr mig inte så noga om där är smuts. Syns det inte finns det inte. (Dörrarna är ju stängda för det mesta)
Men det blir ju mer jobb att tvätta bilen. Och ju längre man väntar desto hårdare sitter det. Jag vet, för jag har testat.
Mja kanske lite. Bättre "thoumph" i dörrarna framförallt.pefreli skrev:wector skrev:eBayMatte skrev:wector skrev:Jag ser avsevärd skillnad med extra lister längre ut på dörren. Behöver knappt rengöra där nu jämfört med hur det var innan då det var sjukt skitigt.
Var köpte du listerna?
Upplever du även förbättring med ljuddämpning?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster