Moderator: Redaktion
jeppe_sthlm skrev:De börjar iofs på 27% om översättningen stämmer. Sen vet man ju fortfarande inte hur varmt batteriet var.
Dock det det ju ut att vara en saftig skillnad mot en amerikansk SR+
https://youtu.be/h3UONSFD34s
Om bara Nyland kunde få vantarna på en Kina-bil och göra en test som man kunde lita på
esteen skrev:jeppe_sthlm skrev:De börjar iofs på 27% om översättningen stämmer. Sen vet man ju fortfarande inte hur varmt batteriet var.
Dock det det ju ut att vara en saftig skillnad mot en amerikansk SR+
https://youtu.be/h3UONSFD34s
Om bara Nyland kunde få vantarna på en Kina-bil och göra en test som man kunde lita på
Ja, tyvärr lär Nyland inte få den i första taget.
De sälja inte i Norge av någon anledning men alla andra länder i Norden.
Får hoppas på lite tester nästa helg från andra som fått i Europa.
Snillet skrev:Fick tips från Jeppe_sthlm att haka på denna tråd istället
Infogar tidigare inlägg.
Vi kommer få vår silvergrå met. M3 SR+ med LiFePO4 batteri levererad måndagen den 7 december. Spännande o se om man gjorde ett bra val
Skickat från min G8341 via Tapatalk
Zalman3 skrev:esteen skrev:jeppe_sthlm skrev:De börjar iofs på 27% om översättningen stämmer. Sen vet man ju fortfarande inte hur varmt batteriet var.
Dock det det ju ut att vara en saftig skillnad mot en amerikansk SR+
https://youtu.be/h3UONSFD34s
Om bara Nyland kunde få vantarna på en Kina-bil och göra en test som man kunde lita på
Ja, tyvärr lär Nyland inte få den i första taget.
De sälja inte i Norge av någon anledning men alla andra länder i Norden.
Får hoppas på lite tester nästa helg från andra som fått i Europa.
Har Norge höga tullar mot Kina?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Lureklure, martinot, r33z, Smedberg och 24 gäster