Moderator: Redaktion
Segelflygaren skrev:Tesla måste dessutom gjort ett fantastiskt 20” hjul, om räckvidden med samma batteri endast skiljer 13 km jämfört med 18” hjul.
Nej det är helt enkelt inte realistiskt.
Segelflygaren skrev:Rotade runt lite på nätet, och hittar information som styrker mitt antagande. Nu känner jag mig ännu säkrare på att det är som jag skriver. Klicka på nedanstående länk och hoppa sedan ner till inlägg 27. Och missa inte Twitterlänken även det i inlägg 27.
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... 046/page-2
Min summering blir alltså att LR fortfarande inte fått det uppdaterade batteriet, och inte heller de P som är på väg från USA.
Om man gör en anpassad beställning idag, så har P det uppdaterade batteriet, medan LR fortfarande inte fått det.
Om någon tycker att detta varit till hjälp för deras val, så skicka ett PM om ni känner att ni vill använda min refererar
Segelflygaren skrev:BrooklynS skrev:För att vissa modeller redan uppdaterats med de nya siffrorna...
Du menar att det är skrivfel på Teslas beställningssida?
Vilken siffra är i så fall fel, den som säger 530 km eller 567 km?
Black skrev:Tesla är den enda bil där man inte kan få en riktig spec på vad man beställer. Det känns som att man köper ett extremt dyrt kinderägg...
Finns det ingen på tesla man kan fråga så man kan få bekräftat vad man beställer?
Användare som besöker denna kategori: Franz, RyssenKefir, Vindicated och 26 gäster