Bor i Tullinge, du kan få provköra min LR med kallt batteri, blir ungefär samma sak som en SR+ med varmt batteri om det hjälper. Annars är det inte jättestor skillnad 30-100 man tjänar mest de första 0-30km/h med LR
Det är väl skillnader i inredning och stereo också...
Inte I inredningen vad jag vet men visst är LR fler högtalare.
Eller har LR fler led invändigt?
SR+ verkar sakna värme i baksätet t.ex:.
Screenshot_20201121-155317_Samsung Internet.jpg
Går att köpa via appen för typ 3500 om jag minns rätt, annars har inte jag märkt någon skillnad invändigt mellan SR+ och LR utöver ljudet samt att LR låter lite mer under färd pga den främre motorn.
Man får ju faktiskt tygmattor på köpet med LR det får man inte med SR+
Renault Zoe Intens 41kWh -17 Tesla Model 3 SR+ med drag -20
Tesla Model 3 LR med drag -20
17.6kW solpaneler på taket
Lamporna ovanför fötterna sitter på plats på SR+ men är inte inkopplade.
(har sett dom blinka till ibland när jag öppnar dörren)
Så de är anslutna? Eller ligger det en sladd bredvid som man kan ansluta till dem? Om de är där och anslutna så skulle ju Tesla kunna sälja det för någon tusenlapp, precis som med sätesvärmen bak.
Lamporna ovanför fötterna sitter på plats på SR+ men är inte inkopplade.
(har sett dom blinka till ibland när jag öppnar dörren)
Så de är anslutna? Eller ligger det en sladd bredvid som man kan ansluta till dem? Om de är där och anslutna så skulle ju Tesla kunna sälja det för någon tusenlapp, precis som med sätesvärmen bak.
De är anslutna, de tänds varje gång jag kliver in i bilen men släcks efter en halv sekund.
BMW i3 60Ah REX. Såld Model 3 SR+ -19 Såld
Model Y LR AWD -22
Solel 11 kW, Solaredge, batteri 9,6kWh Sungrow. Elmoped Gobyel Romex