Hann inte övertyga sambon innan den försvann...

edit: med drag.
Grundpris: 626 280 kr
Prisjustering: -58 500 kr
Då börjar det vara vettigare priser, om det hade varit grundpriset, tänker jag..
Moderator: Redaktion
mastodontfilmsmats skrev:Den röda lagerKina-SR+ som fanns på teslas hemsida rök idag efter att ha listats med 58500 i rabatt och låg på 567780 i totalpris. Dessutom verkar de ha OTA-uppdaterat laddhastigheten.
Hann inte övertyga sambon innan den försvann...
edit: med drag.
Grundpris: 626 280 kr
Prisjustering: -58 500 kr
Då börjar det vara vettigare priser, om det hade varit grundpriset, tänker jag..
Golfguru skrev:När jag jämför priset på modell Y mellan Sverige och Tyskland ser jag att det skiljer 130 000 kr är det rimligt
TobbeTesla skrev:Ja hade Model 3 funkat för våra behov hade jag slagit till på en genast. 0,25% i 7 år är galet bra. Hoppas det kommer liknande upplägg för Model Y sen. Eller är det någon speciellt anledning till att de har det erbjudandet just nu innan 1:a april? Förändras något för Tesla då mer än att miljöpremien höjs?
Ok ja så är det säkert. Och Model S och X har de redan sålt ut gamla modellerna av inför de nya. Så lär det väl vara.billyohgren skrev:TobbeTesla skrev:Ja hade Model 3 funkat för våra behov hade jag slagit till på en genast. 0,25% i 7 år är galet bra. Hoppas det kommer liknande upplägg för Model Y sen. Eller är det någon speciellt anledning till att de har det erbjudandet just nu innan 1:a april? Förändras något för Tesla då mer än att miljöpremien höjs?
Jag har sett att detta har skett förut också, oberoende av bonusar. Kanske vill de öka försäljning innan kvartalets slut?
TobbeTesla skrev:Ja hade Model 3 funkat för våra behov hade jag slagit till på en genast. 0,25% i 7 år är galet bra. Hoppas det kommer liknande upplägg för Model Y sen. Eller är det någon speciellt anledning till att de har det erbjudandet just nu innan 1:a april? Förändras något för Tesla då mer än att miljöpremien höjs?
Leafhage skrev:TobbeTesla skrev:Ja hade Model 3 funkat för våra behov hade jag slagit till på en genast. 0,25% i 7 år är galet bra. Hoppas det kommer liknande upplägg för Model Y sen. Eller är det någon speciellt anledning till att de har det erbjudandet just nu innan 1:a april? Förändras något för Tesla då mer än att miljöpremien höjs?
Gäller verkligen 0,25% i 7 år?
Är inte det endast en kampanj för 36mån som avtalet löper med restvärde som ska lösas efter 36mån?
Användare som besöker denna kategori: Hammar, Hjort, JohanHampis, MarkusL, Merlin, mikebike, Nikola-Tesla, PetMia och 27 gäster