Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
avtryck
Teslaägare
Inlägg: 50
Blev medlem: 03 mar 2021 20:47
Ort: Stockholm

Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av avtryck »

Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
Bild

När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?

-Jimmy
Silver Model Y P 2024 med svart inredning
Blå Model 3 LR 2021 med svart inredning
Användarvisningsbild
Walker
Teslaägare
Inlägg: 2947
Blev medlem: 01 mar 2018 21:54
Ort: Köping

Re: Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av Walker »

avtryck skrev:
Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
Bild

När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?

-Jimmy
Har köpt och monterat en sån. Haft användning av den 0 (noll) gånger. Sitter för långt in och höjden i bagageutrymmet där är inte så högt. Brukar lägga kassar och andra saker som inte ska tippa i baljan under luckan istället.
= pengar i sjön.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7586
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av mikebike »

Jag råkade beställa tvåpack, två gånger, men det finns bara en skruva att fästa krok i! (2021)

Tre krokar finns alltså för avhämtning gratis, i Stockholm Solna, eller Kinna.
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
avtryck
Teslaägare
Inlägg: 50
Blev medlem: 03 mar 2021 20:47
Ort: Stockholm

Re: Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av avtryck »

Tack båda två! Bra info.

-Jimmy
Silver Model Y P 2024 med svart inredning
Blå Model 3 LR 2021 med svart inredning
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11572
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av martinot »

avtryck skrev:
Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
Bild

När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?

-Jimmy
Alltid bara funnits plats för en. Hade en på min 2019 som jag sålde, och har monterat en ny på den 2021 som jag hämtade ut i veckan.

Hade köpt ett tvåpack för 39.- så tyckte en kunde få sitta kvar på bilen som jag sålde.

Tycker kroken är praktisk för plastkassar när man handlat.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Skriv svar